حریم شخصی شما برای ما بسیار ارزشمند است. در این سیاستنامه، نوع و نحوه استفاده اطلاعاتی که از طریق رسانه آموزشی از شما گردآوری می‌کنیم را توضیح خواهیم داد. ما از اطلاعات کاربران تنها برای شخصی‌سازی ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنیم.

جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات شخصی

اطلاعات شخصی داده‌هایی هستند که می‌توانند برای تشخیص یکتای یک فرد مورد استفاده قرار گیرند و به‌طور مستقیم از طریق شما برای ما ارسال می‌شوند. در حال حاضر تنها اطلاعات شخصی کاربران در بازار نشانی ایمیل است که برای ایجاد حساب کاربری و دریافت خبرنامه در اختیار ما قرار می‌دهید، ولی شما می توانید برای تکمیل اطلاعات خود و داشتن ارتباطی آسان تر با لیموناد اطلاعاتی مانند شماره موبایل را هم در سایت وارد کنید. نشانی ایمیل و دیگر اطلاعات کاربران به هیچ عنوان در اختیار شرکت‌ها و مؤسسات دیگر قرار نخواهد گرفت و از طریق خبرنامه تنها اطلاعات مربوط به رسانه آموزشی لیموناد و محصولات آن به مشتریان ارسال خواهد شد. که شما می توانید به سادگی از عدم دریافت ایمیل از طرف لیموناد در قسمت هر درس و یا درون خود ایمیل ارسال شده اقدام کنید.

جمع آوری سایر اطلاعات همچون اطلاعات موقعیتی، میزان تحصیلات، حرفه و علاقمندی های شما تنها جنبه آماری دارد. این آمار ما را در شناخت بهتر کاربران خود و نیازهای آموزشی آنها یاری می‌رساند. و در آینده بتوانیم نحوه نمایش و دسترسی های کاربران را هوشمند تر و شخصی سازی تر کنیم، اما به هیچ عنوان دسترسی به آنها در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی و یا سایر منابع خارج از رسانه آموزشی لیموناد قرار نخواهد گرفت.

این وب سایت از Google Analytics که یک سرویس آنالیز شده توسط شرکت گوگل می باشد استفاده می کند. Google Analytics حاوی کوکی هایی به شکل فایل های Text می باشد که به وب سایت در تحلیل چگونگی استفاده کاربران از آن کمک می کند.

فهرست