1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. طراحی و گرافیک
  4. طراحی و ویرایش تصویر
  5. طراحی لوگو
  6. اصول طراحی لوگو همراه معرفی آموزش

اصول طراحی لوگو همراه معرفی آموزش

نویسنده:

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اصول طراحی لوگو

اصول طراحی لوگو همراه معرفی آموزش

نویسنده:

مطالعه: 3 دقیقه

طراحی یک لوگو به یادماندنی برای موفقیت کسب و کار در این روزها ضروری است. لوگو ابزار موثری در دست بازریابان است تا نام تجاری مورد اعتماد بسازند، برای طراحی لوگو 6 اصول را به طور قطع باید رعایت کنید تا لوگو شما بیادماندنی شود و سبب موفقیت کسب و کار گردد.

طراحی لوگوی برای انجام تجارت در دنیای رقابتی امروز بسیار مهم است. کسب و کار شما باید شرکت های با سابقه رقابت کند. مهارت های ارتباط بصری مثل طراحی لوگو و طراحی ux , ui محصولات  برای کسب و کار به اندازه برنامه بازاریابی مهم است. با کمک تصاویری مانند آرم، کارت ویزیت و سایر طرح های گرافیکی و غیره، کسب و کار می تواند با مخاطبین فوری ارتباط برقرار کند.

فراموش نکنید که در حال حاضر ایجاد یک کسب و کار در این دنیای رقابتی آسان نیست. براساس گزارش ها، 80 درصد از استارت اپ های کوچک در سال اول پایان می یابند. بقیه آنها در دو تا سه سال از بازار خارج می شوند و نهایتا تعداد کمی از آنها قادر به حفظ خود در بازار هستند.

یکی از عواملی که به موفقیت استارت آپ کمک می کند طراحی زیبای آن و برندسازی خوب است که باعث می شود در فعالیت های مارکتینگ به موفقیت برسد. در این مقاله در مورد لوگو صحبت می کنیم اگر از ux و ui اطلاعات کافی ندارید در این مقاله ببینید ux چیست

لوگو بروی وب سایت، اپلیکیشن بروشور، بنر تبلیغاتی و هر جایی که نامی از شرکت شما باشد قرار می گیرد، بنابر این بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید  مقایسه افترافکت و پریمیر و شناخت این دو محصول ادوبی

 

5 اصول طراحی لوگو

1.سادگی

لوگو ساده زیبایی و نتیجه بهتری نسبت به لوگو های پیچیده خواهد داشت، بهترین لوگو ها خیلی ساده و سریع و واضح حس برند شما را به مخاطب می رساند. یک لوگو پیچده با رنگ های زیاد و بخش های زیاد و نوشته می تواند حواس ببینده را پرت کند و نتیجه عکس داشته باشد.

2.استفاده هوشمندانه از رنگ

اطمینان حاصل کنید که طراحی لوگو شما جذاب است. استفاده هوشمندانه از رنگ ها می تواند لوگو را منحصر به فرد کند. رنگ یک توانایی شگفت انگیز دارد که می تواند احساسات ما را بیان کند. به عنوان مثال، هنگامی که قرمز می بینیم، ما احساساتی از عشق، انرژی و شور و شوق داریم.

این به این معنی است که اگر کسب و کار شما  محصولات یا خدمات برای نسل جوان دارد، از رنگ قرمز استفاده کنید. آبی نشانگر هوش و دوستی است و از این رو در شبکه های اجتماعی مانند Facebook و Linkedin از آبی استفاده شده است. صورتی حساسیت را نشان می دهد و معمولا با هر چیزی که مربوط به محصولات زنان مانند لباس و کفش است استفاده می شود.

3.در هر ابعادی و روی هر جنسی به خوبی دیده شود

لوگو خوب می بایست منطبق با استاندارد های طراحی و چاپ ساخته شود تا قابل عرضه به صورت های مختلف باشد از لوگو ممکن است روی خودکار استفاده شود یا روی یک بنر تبلیغاتی خیلی بزرگ استفاده شود، حتما لوگو را با نرم افزار های وکتور مثل ایلستریتور طراحی کنید و با ابزاری مثل فتوشاپ طراحی نکنید تا بتوانید از آن در هر سایزی خروجی بگیرید و با کوچک و بزرگ کردن آن تغییر در کیفیت به وجود نیاید. (لینک دوره آموزش طراحی لوگو با ایلستریتور)

بیشتر بخوانید  adobe xd چیست و چرا پر کاربرد شده است؟

از لوگو در این موارد استفاده می شود:

  1. تیشرت، لیوان،بطری و کارتن
  2. بنر های عمودی و افقی
  3. به صورت سیاه و سفید
  4. خیلی کوچیک یا خیلی بزرگ

4.برای مدت طولانی به یاد بماند. بیادماندنی باشد!

راحت در ذهن بخاطر سپرده شود و طولانی به خاطر بماند.

یک ترفند ساده برای ایجاد آرم های خاطره انگیز، طراحی منحصر به فرد است که هیچ کسی قبلا از آن استفاده نکرده باشد

لوگوهای پپسی، کوکاکولا و مک دونالد نمونه خوبی از طرح های قابل توجه هستند. چنین لوگو هایی بخشی از فرهنگ اجتماعی مدرن است. برای طراحی لوگو، تنها می توانید از طراحان گرافیک متخصص استفاده کنید.

5.در حالت سیاه سفید جذاب باشد

به طور مثال اگر یک روزنامه یا مجله از شما بنویسد و از لوگو شما استفاده کند، جذابیت لوگو شما می تواند بسیار موثر باشد.

آموزش طراحی لوگو

تمام اصول ورود به بازار کار و اصول طراحی لوگو را در این آموزش اصول طراحی لوگو از لیندا ببینید که به خوبی به زبان فارس دوبله شده است.

انواع روش برای طراحی لوگو:

  1. نوشته (لوگوتایپ یا مونوگرام)
  2. تصویر (پیکتوگرام و آرم)
  3. نوشتاری – تصویری
بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
دسته بندی: طراحی لوگو
برچسب‌ها: ,
567
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بهترین پکیج آموزش فتوشاپ

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش ورزش در خانه
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست