1. خانه
  2. مجله خبری لیموناد
  3. اطلاع رسانی
  4. چرا ثبت نقد، امتیاز یا review مهم است؟ – فرهنگ تکنولوژی

چرا ثبت نقد، امتیاز یا review مهم است؟ – فرهنگ تکنولوژی

نویسنده:

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهتر است نقد ثبت کنیم

چرا ثبت نقد، امتیاز یا review مهم است؟ – فرهنگ تکنولوژی

نویسنده:

مطالعه: 2 دقیقه

این روز ها تکنولوژی باعث اتفاق های خیلی خوبی در زندگی ما انسان ها شده و در بسیاری از موارد خدمات خیلی خوب و رایگانی را در اختیار ما قرار داده است. همان طور که زندگی شهری بسیار پیچیده تر از زندگی در روستا است، زندگی با تکنولوژی هم پیچیدگی ها و مسئولیت بیشتر خودش را طلب می کند. خوب است که گاهی نکاتی از فرهنگ استفاده از تکنولوژی نوشت. تا فراموش نکنیم که ما در مقابل این اتفاق های خوب مسئولیت هایی داریم.

چرا باید بعد از خرید یک محصول یا دانلود یک فایل یا مطالعه یک مطلب یک نقد از آن نوشت و با تعیین امتیاز از 1 تا 5 یا 1 تا 10 کیفیت آن را از دید خود مشخص کرد؟

دو حالت دارد:

این مطلب جدید است که قبلا امتیاز و نقد کمی برای آن ثبت شده است.

در این صورت ما جز اولین نفراتی هستیم که از این کالا یا خدمت استفاده کرده ایم و رای ما در مورد این خدمت بسیار تاثیر گذار است و خوب است در نقد آن محصول دقت داشته باشیم، اگر خوب باشد با امتیاز خوب ما دیگران از این محصول یا خدمت خوب بهره مند می شوند و اگر بد باشد، دیگران متوجه می شود که اشتباه شما را تکرار نکنند.

این مطلب جدید نیست و قبلا برای آن امتیاز های زیادی ثبت شده است.

اگر همه در این مشارکت عمومی شرکت کرده باشیم در این حالت شما قطعا سراغ محصول یا خدمت خوبی آمده اید، زیرا اگر بد بود امتیاز (ستاره ها) آن بد بود. و شما بعد از استفاده اگر راضی بودید با رای خود خوبی آن را قطعی تر می کنی%D برای استفاده کننده بعدی، همان طور که خود شما از آن استفاده کرده اید.

تدبیر ویژه سایت لیموناد برای آموزش های خود

ما در لیموناد اگر آموزشی غیر رایگان باشد، برای چند خرید اول تخفیف قرار می دهیم تا افراد با مشخص کردن امتیاز برای این آموزش تصمیم گیری را برای افراد بعدی که به این آموزش نیاز دارند راحتر کنند. ما از دوستان عزیز تقاضا داریم تا با ثبت امتیاز خود در مورد آموزش، انتخاب آموزش مناسب را آسان کنند. به علاوه در بسیاری از مباحث چندین آموزش برای یک موضوع توسط چندین مدرس وجود دارد که این امتیاز شما است که راهنمای انتخاب بعدی دوستان است تا وقت آنها گرفته نشود به آموزش مفید تر زودتر برسند.

به آموزش های زیر نگاه کنید.

این دوره قطعا برای آموزش c# کاملا مناسب است. زیرا تا به امروز ۱۶ بررسی با میانگین ۴.۶۲ امتیاز دارد و کار انتخاب را بسیار ساده کرده است.

این دوره برای آموزش مایا مطمئن نیست چون که ۳ بررسی با میانگین ۵ امتیاز دارد که البته از آنجایی که همه رای 5 داده اند با دید بسیار مثبت می توان به استفاده از آموزش پرداخت و سپس با ثبت بررسی راهنمای خوبی برای دوستان بعدی بود.

این دوره آموزش proshow producer آموزشی متوسط است چون ۹ بررسی با میانگین ۳.۸۹ امتیاز دارد، این نشان می دهد که آموزش کیفیت خیلی عالی ندارد و شاید بهتر باشد جستجو بیشتر در این زمینه انجام داد تا شاید آموزش های بهتری پیدا کرد، ولی اگر چیزی پیدا نکردیم آنقدر هم بد نیست و می توان از آن سود برد.

ممنون از شما

 

 

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
دسته بندی: اطلاع رسانی
برچسب‌ها:
238
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست