1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. امنیت و شبکه
  4. امنیت
  5. پنج روش افزایش ضریب امنیت شبکه وای فای

پنج روش افزایش ضریب امنیت شبکه وای فای

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پنج روش افزایش ضریب امنیت وای فای-رسانه آموزشی لیموناد

پنج روش افزایش ضریب امنیت شبکه وای فای

مطالعه: 2 دقیقه

پنج روش برای افزایش ضریب امنیت شبکه وای فای

شبکه های کامپیوتری در صورت عدم استفاده از روش های امنیتی مناسب یکی از بهترین مسیرها برای دسترسی هکر ها به اطلاعات شخصی سیستم های شما می باشند، استفاده از پنج روش بسیار ساده اما مهم و کاربردی زیر، ضریب امنیت مودم وای فای شما را به عنوان یک شبکه مهم و در دسترس، به شکل چشمگیری افزایش می دهد در ضمن شما می توانید آموزش ویدیویی رایگان این پنج مرحله را در لیموناد مشاهده کنید.

1-به جای نمایش نام مودم یا همان SSID از تکنیک Hidden Network استفاده کنید، از طریق مسیری که در این ویدیو توضیح داده شده است، تمام تقاضا های دسترسی به مودم شما باید از فیلتر آگاهی از SSID عبور کند، با انجام این کار ساده، دسترسی به مودم خود را یک مرحله امن تر می کنید.

2-مرحله دوم برای افزایش امنیت مودم، غیر فعال کردن حالت Use wps واستفاده از authentication type های با امنیت بالاست که جزئیات انجام این کار در ویدیوی آموزشی معرفی شده در مرحله ی یک توضیح داده شده است.

3-رمز عبور خود را تغییر دهید، برای افزایش امنیت مودم وای فای لازم است رمز عبور خود را بصورت دوره ای تغییر دهید، در رمز عبورتان ترکیبی از اعداد، نمادها و حروف را استفاده نمایید، رمز عبور با سطح امنیتی بالا و تغییر مداوم آن دو عامل مهم در ایمن سازی دسترسی ها به شبکه وای فای شما هستند، علاوه بر ویدیوی آموزشی معرفی شده در دو روش قبلی، می توانید از ویدیوی آموزشی تغییر رمز مودم تی پی لینک برای تغییر رمزتان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  تروجان چیست؟ (آشنایی با انواع تروجان و ویروس و بد افزار)

4-از ابزار Association استفاده کنید، در این مرحله شما می توانید، سیستم هایی را که اجازه استفاده از مودم وای فای شما را دارند و یا سیستم هایی را که می خواهید مانع ورود آن ها شوید به آسانی و با روشی که در همین ویدیو گفته شده مشخص نمایید.

5- پسورد Admin را نیز تغییر دهید، این کار ضریب امنیت مودم شما را به شکل چشمگیری افزایش می دهد، این اقدام ساده، هکر های زیادی را از نفوذ به مودم شما نا امید می کند.

لیمونادی و ایمن باشید!

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
443
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست