بهترین دوره آموزش فتوشاپ

بهترین دوره آموزش فتوشاپ

با لیموناد فتوشاپ را ساده اما حرفه‌ای بیاموزید …
دریافت مشاوره
قصد یادگیری فتوشاپ را داری؟ لیموناد بهترین فرصت برای یادگیریه

با یادگیری فتوشاپ می توانید هر ایده ای که در ذهن دارید را طراحی کنید، داشتن مهارت کار با نرم افزار فتوشاپ در حال حاضر جزو یکی از پرکاربردترین مهارت ها است که بازار کار بسیار خوبی دارد و شما با داشتن این مهارت می توایند درآمد بسیار خوبی داشته باشید، حتی شما می توانید به صورت فریلنسری پروژه های خارجی انجام دهید و برای خود درآمد دلاری ایجاد کنید. حالا که شما قصد یادگیری نرم افزار فوق قدرتمند فتشاپ را دارید و می خواهید در این نرم افزار یک متخصص تمام عیار بشوید، در لیموناد آموزش تمام مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به متخصص فتوشاپ حرفه ای وجود دارد، پس شروع کنیم …

آمار و ارقام گویای همه چیز است

تا کنون 45,711 نفر در دوره‌های آموزش فتوشاپ لیموناد شرکت کرده اند.

169
دوره آموزش ویدیویی
418
ساعت آموزش ویدیویی
45,711
شرکت در دوره
بهترین دوره آموزش فتوشاپ با لیموناد

با استفاده از آموزش های فتوشاپ لیموناد شما می توانید فتوشاپ را از صفر تا صد و به صورت کامل یاد بگیرید. این آموزش ها توسط برترین اساتید فتوشاپ تدریس شده است و شما می توانید اطمینان داشته باشید بدون هیچ گونه پیش نیازی، فتوشاپ را تا سطح پیشرفته خواهید آموخت. فرایند یادگیری شامل دو مرحله است: مرحله اول یادگیری عمومی فتوشاپ و در مرحله دوم یادگیری مهارت تخصصی فتوشاپ است.

اگر شما با نرم افزار فتوشاپ آشنایی دارید می توایند در همین ابتدا وارد مرحله دوم یادگیری شوید و یک مهارت تخصصی بر اساس نیاز و علاقه خود بیاموزید.

در لیموناد بیش از 150 دوره آموزشی وجود دارد که تا کنون بیش از 45 هزار دانشجو در این دوره های شرکت کرده اند و مهارت کار با فتوشاپ را فرا گرفته اند، در این صفحه جهت سهولت فرایند یادگیری شما هنرجویان گرامی لیستی از بهترین دوره آموزش فتوشاپ لیموناد را گردآوری کرده ایم تا بتوانید به سادگی مهارت مورد علاقه خود را انتخاب و فرایند یادگیری را شروع کنید.

مرحله اول یادگیری عمومی فتوشاپ

هدف در مرحله اول این است که هنرجویان گرامی به صورت کاملا اصولی با بخش های مختلف نرم افزار فتوشاپ آشنا شوند و در طول فرایند یادگیری با تمامی ابزارهای این نرم افزار قدرتمند آشنا شوند و به صورت عملی از این ابزارها استفاده کنند.

در ادامه 3 دوره آموزشی کامل برای یادگیری عمومی نرم افزار فتوشاپ لیست کرده ایم که در این دوره ها به صورت کامل و از صفر برای کسی که حتی نرم افزار فتوشاپ را باز نکرده است، آموزش را شروع می کنیم و تمامی ابزارها را بررسی و در قالب آموزش های پروژه محور به نرم افزار فتوشاپ تسلط پیدا خواهید کرد.

+ اگر تا حدودی با نرم افزار فتوشاپ آشنا هستید و می‌خواهید به صورت سریع ابزارهای فتوشاپ را بررسی و یاد بگیرید پیشنهاد ما شرکت در آموزش سوم از این لیست است. “آموزش سریع فتوشاپ (با مثال های کاربردی)

پکیج جامع آموزش فتوشاپ

برای خلق تصاویر حرفه ای نیاز به داشتن دو علم است، یکی علم کار با با نرم افزار فتوشاپ و دیگری هنر خلق تصاویر که برخلاف تصور عموم این هنر نیز قابل یادگیری است و در این آموزش سعی شده است در قالب پروژه هایی این هنر را نیز یاد بگیرید. این دوره آموزشی در 62 قسمت تمامی ابزارهای فتوشاپ به صورت کاملا عملی و کاربردی آموزش داده شده است.

آموزش کامل فتوشاپ حرفه ای

این دوره یکی از جامع‌ترین و اصولی‌ترین دوره‌ها ایت که طرح درس آن مطابق با استاندارد چیده شده است تا بتوانید فتوشاپ را به طور کامل بیاموزید و از آن حرفه‌ای استفاده کرد. در ابتدا با معرفی شروع می‌شود سپس به سراغ آموزش نکات و تکنیک‌های کاربردی فتوشاپ می‌پردازیم تا کار برای شما خیلی سریع‌تر و بهینه‌تر شود و گام در مسیر حرفه‌ای ها بردارید. و در طول آموزش روی بیش از 50 پروژه کار می‌کنیم تا به صورت عملی با تکنیک‌ها آشنا شوید.

در این دوره به یادگیری سریع فتوشاپ، ابزار ها، روتوش و ساخت فرم های گرافیکی آن می پردازیم. پس از مشاهده این دوره شما یک تسلط نسبی به فتوشاپ پیدا خواهید کرد. در این دوره سعی کرده ایم کاربردی ترین دستورات و ابزارها را آموزش دهیم.

مرحله دوم یادگیری مهارت‌های تخصصی

حالا که شما مهارت کار با ابزارهای فتوشاپ را آموختید، نوبت به یادگیری یک مهارت تخصصی با توجه به علاقه و بازار کار هدفتان است. بازار کار نرم افزار فتوشاپ بسیار گسترده است و هر مهارتی که قصد یادگیری آن را دارید در لیموناد یک آموزش کاربردی و جامع در آن وجود دارد، در ادامه لیستی از چندین مهارت پر کاربرد در فتوشاپ برای شما آورده ایم.

در دوره ساخت پست اینستاگرام با فتوشاپ، یاد میگیریم که چگونه با استفاده از فتوشاپ پست‌های پیج اینستاگرام خودمان را طراحی کنیم. این دوره به صورت کاملا پروژه محور است و در این دوره ما 61 طرح پست اینستاگرام را با هم از صفر تا صد طراحی می کنیم.

آموزش پست پروداکشن با فتوشاپ

پس از تکمیل پروژه معماری حال زمان پست پروداکشن رسیده است که چندین عکس با زاویه ها و نور های مختلف خروجی بگیریم. در فتوشاپ می توانید به خوبی Post Production را انجام دهید. در این دوره به صورت کامل با پست پروداکشن در فتوشاپ آشنا می شوید تا در پروژه نهایی نور و متریال عالی ایجاد کنید.

در این دوره شما به صورت کاملاً پروژه محور از صفر تا 100 با طراحی گرافیک و روش های طراحی انواع کارت ویزیت،تراکت، لیبل تبلیغاتی، برچسب محصول، لیبل شیشه ای، سربرگ اداری، طراحی فاکتور خرید/فروش آشنا خواهید شد. در این دوره شما به صورت کامل با فضای کار چاپ و تبلیغات آشنا خواهید شد و آماده ورود به بازارکار هستید.

آموزش فتومونتاژ حرفه ای در فتوشاپ

فتومونتاز یعنی ترکیب هنری تصاویر، به عبارتی دیگر یعنی خلق تصاویر با استفاده از چند تصویر که یک تصویر جذاب ایجاد می شود. در این دوره شما به صورت پروژه محور صفر تا صد تکنیک فتومونتاژ را می‌آموزید. در پایان این دوره شما با یادگیری تکنیک‌های طراحی گرافیک قادر خواهید بود هر تصویر فتومونتاژی را طراحی کنید و به یک فرد خلاق و ایده پرداز تبدیل خواهید شد که می‌توانید رویا یا تصورات ذهنی خودتان را به واقعیت تبدیل کنید.

مسکات در واقع یک شخصیت طراحی شده است که می‌تواند شخصیت انسانی، حیوانی یا یک شی را دارا باشد و به عنوان لوگو یا نماد یک شرکت و معرف برند آن شرکت باشد. با استفاده از مسکات کسب و کارها می توانند از بازاریابی قوی‌‌‌تر بهره ببرند. در این دوره قصد داریم بصورت عملی به آموزش طراحی کاراکتر تبلیغاتی یا همان مسکات بپردازیم و ابزار و تکنیک های لازم را معرفی کنیم.

آموزش طراحی آلبوم عروسی با فتوشاپ

طراحی آلبوم عروسی جزو یکی از مشاغل پردرآمد است، در این دوره ابتدا به آموزش تکنیک های ترکیب بندی و دقت پذیری فایل ها می‌پردازیم و پس از آشنایی با مفاهیم پایه‌ای این حوزه به آموزش استفاده و به کارگیری تصاویر در ترکیب بندی و طراحی خلاقانه آلبوم دیجیتال عروس می پردازیم. که شما با تمرین و تکرار برای ورود به بازارکار آماده می‌شوید.

آموزش طراحی پوستر در فتوشاپ - صفر تا صد پروژه محور

این دوره در 12 قسمت به صورت کاملا پروژه محور تمامی مباحث ساخت پوستر در فتوشاپ را می‌آموزید، پس از یادگیری این دوره آموزشی شما با استفاده از نکاتی که آموختید، می توانید پوسترهای سینمایی، بنرهای تبلیغاتی، بنرهای اطلاع رسانی، طراحی جلد کتاب و طراحی بروشور طراحی کنید.

دوره جامع آموزش نقاشی دیجیتال با Bobby Chiu

این دوره با تدریس Bobby Chiu که مدرس معروف و کارکشته در دنیای هنر دیجیتال و دوبله تخصصی فارسی در 108 قسمت آماده شده است. Bobby Chiu فلسفه و تکنیک های خود برای تولید نقاشی دیجیتال و هنر مفهومی را با استفاده از مهارت های هنری سنتی در فتوشاپ آموزش خواهد داد.

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ

تایپوگرافی را می توان هنر جابه جا کردن نقاط، زیاد یا کم کردن فاصله‌ی بین حروف و یک تکنیک برای استفاده از حروف در طراحی گرافیکی دانست و کالیگرافی یک شکل و استایل نوشتن است که به زبان ساده همان پیاده سازی حالات خوشنویسی در نوشتار و حروف الفبا است. در این دوره تمام تکنیک ها و ابزارهای لازم برای تایپوگرافی و کالیگرافی را بصورت کامل بررسی خواهیم کرد.

آموزش کامل روتوش حرفه ای در فتوشاپ

مهارت و هنر روتوش جزو آن دسته از تخصص‌هایی در حوزه فتوشاپ است که بازار کار بسیار خوبی دارد، در پکیج جامع آموزش روتوش حرفه‌ای، مهم ترین تکنیک ها و ابزارهای روتوش در فتوشاپ را خواهید آموخت. در این دوره شما با مهارت و تکنیک‌های لازم برای روتوش حرفه‌ای آشنا خواهید شد.

در این پکیج از صفر تا صد هر آنچه برای طراحی یک ایده مورد نیاز است را بصورت عملی می‌آموزید. این دوره بصورت جامع می‌باشد و شما همراه با مدرس اصول و تکنیک های طراحی لباس را خواهید آموخت. این دوره یکی از کامل ترین آموزش‌های موجود می باشد که در مرحله اول پس از توضیح ابزارهای لازم به اسکن کردن و پردازش الگوهای پرداخته و پس از آن با توجه به متریال ها مختلف در لباس نحوه رندر گرفتن در فتوشاپ را خواهید آموخت

فتوشاپ برای عکاس ها

در 7 ساعت آموزش کامل فتوشاپ در عکاسی، هرآنچه یک عکاس از فتوشاپ لازم دارد را می آموزید. این آموزش برای عکاس‌ها و کسانی که نیاز به روتوش عکس دارند یا در آتلیه عکاسی کار می کنند مفید است.

مرحله سوم افزایش سرعت

زمانی که شما متخصص شده اید کار برای شما زیاد است و زمان شما برای انجام کار ها کم است، با افزایش سرعت کار خود ارزش زیادی ایجاد می کنید. پس هم سرعت کار خود با فتوشاپ را بالا ببرید و هم سرعت کار با ویندوز و سیستم عامل را افزایش دهید.

افزایش سرعت در فتوشاپ

شما با شرکت در این دوره بصورت حرفه ای با کلیدهای میانبر ابزارهای فتوشاپ آشنا خواهید شد. این دوره در 17 قسمت تهیه شده است و در کوتاه ترین زمان 140 کلید میانبر را در فتوشاپ معرفی خواهیم کرد.

پشتیبانی دوره های آموزش فتوشاپ لیموناد

پس از شرکت در هر کدام از دوره های آموزش فتوشاپ لیموناد و مشاهده فیلم های آموزشی در صورتی که شما سوال و یا نیاز به پشتیبانی داشتید، می توانید در بخش گفتگوهای دوره آموزشی سوال خود را مطرح کنید مدرسین و تیم پشتیبانی لیموناد در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

مخاطبین دوره آموزش فتوشاپ لیموناد

دوره های آموزش فتوشاپ لیموناد، به صورت کاملا عملی و پروژه محور است و علاقمندان به یادگیری نرم افزار فتوشاپ که هیچ گونه مهارتی هم در فتوشاپ ندارند می توانند در این دوره ها شرکت کنند و تبدیل به یک متخصص حرفه ای فتوشاپ شوند و پس از یادگیری یک مهارت تخصصی در فتوشاپ وارد بازار کار در حوزه طراحی و گرافیک شوند.

همچنین در مرحله یادگیری تخصصی فتوشاپ دوره هایی ویژه افرادی که با فتوشاپ آشنایی دارند طراحی شده است تا تمامی هنرجویان با توجه به سطح مهارت خود بتوانند بر اساس نیاز، علاقه و یا به جهت ارتقا شغلی مهارتی های جدید دیگری بیاموزند.

بازار کار تخصص فتوشاپ

امروز با توجه به محبوبیت شبکه های اجتماعی عکس محور مثل اینستاگرام بازار کار برای فتوشاپ کاران بسیار داغ است، شما با یادیگری مهارت ساخت پست و استوری برای اینستاگرام می توانید به سادگی برای خود درآمدی بسیار خوب ایجاد کنید. علاوه بر بازار کار در شبکه های اجتماعی شما می توانید با یادگیری مهارت های فتوشاپ ویژه عکاس ها مثل یادگیری روتوش و یا ساخت آلبوم عروسی به سادگی در یک آتلیه عکاسی استخدام شوید و آینده شغلی خود را تضمین کنید.

صنعت چاپ و تبلیغات بازار کار بزرگ دیگر فتوشاپ است، شما با یادگیری مهارت در حوزه چاپ تبلیغات و یا یادگیری مهارت در ساخت پوستر یا یادگیری مهارت در زمینه طراحی لوگو و … می توانید در کسب و کارهای این حوزه استخدام شوید.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا شما می توانید به صورت فریلنسری فعالیت کنید و پروژه های خارجی مثل طراحی پوستر با فتوشاپ، طراحی لوگو و … از طریق وب سایت های فریلنسری دریافت کنید و یک درآمد عالی دلاری برای خود ایجاد کنید.

رسانه آموزشی لیموناد