1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان انگلیسی
  5. محبوب ترین مدل آموزش زبان انگلیسی به کودکان

محبوب ترین مدل آموزش زبان انگلیسی به کودکان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی محبوب ترین مدل آموزش زبان انگلیسی کودکان

محبوب ترین مدل آموزش زبان انگلیسی به کودکان

مطالعه: 2 دقیقه

در آموزش زبان انگلیسی مدلی برای کودکان محبوب است که بتواند 5 نیاز مهم آن ها را برآورده کند. در ادامه به بررسی نیازهای مهم کودکان می‌ پردازیم تا در نهایت با جمع بندی مطالب به محبوب ترین مدل آموزش زبان انگلیسی کودکان دست یابیم.

پنج نیاز اساسی کودکان برای طراحی محبوب ترین مدل آموزش زبان انگلیسی

  1. آموزش ها و طرز بیان مطالب مفهومی و شیرین باشد تا کودکان بتوانند جان کلام را درک کنند و بفهمند. در نتیجه ارتباط خوبی بین محتوای آموزشی و کودکان برقرار خواهد شد.
  2. محتوای آموزشی برای کودکان فضای شاد و متعادل داشته باشد تا کودک با احساسات کنترل شده در زمان آموزش مطالب را بیاموزد. اگر بیش از حد شاد باشد از فضای آموزش خارج می شود و اگر خشک باشد کودک میل به آموزش را از دست می دهد. بنابراین تعادل در فضای شاد آموزشی بسیار مهم می باشد.
  3. مدرس دوره باید مدل های مهم همراهی با کودکان در زمان آموزش را به خانواده ها آموزش دهد. چرا؟ به این خاطر که کودک و خانواده در زمان آموزش زبان مکمل یکدیگر هستند و اگر خانواده ها بدانند چگونه در هر جلسه متناسب با سن کودک خود باید آن ها را همراهی کنند، حتما نتایج خوبی از نظر آموزشی و حتی احساسی بین آن ها شکل می گیرد.
  4. برنامه ریزی آموزشی متنوع توسط مدرس برای کودک و خانواده ارائه شود. مدل های تمرینی که با بازی های کودکانه همراه باشد باید در یک دوره آموزشی به خانواده ها ارائه شود تا در زمان های کوتاه خانواده به همراه بازی های خلاقانه با کودکان درس ها را مرور کنند.
  1. محتوای آموزش باید دارای پیوستگی و متمرکز باشد. یعنی چه؟ یعنی نباید پراکنده باشد، به طور مثال اگر آموزش درباره حرف الفبای A هست باید تمام آن جلسه در همین مورد باشد و در مورد موضوعات دیگر مانند معرفی حرف b یا موضوع آب و هوا در مکالمات و غیره نباشد. حرف a را آموزش دهید، دو شکل کوچک و بزرگ آن را معرفی کنید، لغات مربوط به آن را آموزش دهید و مثال های مربوط به آن حرف را بیان کنید. یعنی آموزش به صورت متمرکز و ریشه ای و عمقی برای کودکان اتفاق می افتد.
بیشتر بخوانید  با این 7 ترفند ساده سریعتر به زبان انگلیسی صحبت کنید!

این ها 5 عامل مهم برای طراحی محبوب ترین مدل آموزش زبان انگلیسی کودکان بودند. در پست بعدی در مورد نکات مهم در آموزش مکالمه کودکان و روانشناسی آموزشی برای کودکان صحبت خواهیم کرد. با استفاده از پکیج های آموزشی اشی میتوانید بی نیاز از هر کلاس و منبعی با پشتیبانی رایگان به کودکانتان زبان انگلیسی را آموزش دهید.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
دسته بندی:
زبان انگلیسیزبان کودکان
برچسب‌ها:
231
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست