1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان انگلیسی
  5. آسانترین زبان ها برای یادگیری از انگلیسی کدامند؟

آسانترین زبان ها برای یادگیری از انگلیسی کدامند؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آسانترین زبانها برای یادگیری کدام اند؟

آسانترین زبان ها برای یادگیری از انگلیسی کدامند؟

مطالعه: 4 دقیقه

آیا می خواهید برای سرگرمی از زبان دیگری مانند اسپانیایی یا ماندارین استفاده کنید؟ آیا می توانید در تعطیلات بعدی خود از زبان روسی استفاده کنید؟ اینها همه انگیزه های ثابتی هستند، اما در اینجا یک دلیل دیگر وجود دارد: همه ما علاقمند به یادگیری یک زبان دیگر هستیم. پس چرا از زبانی استفاده نکنیم که یادگیری آن به تلاش کمتری نیاز داشته باشد؟ اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید و تصمیم گرفته اید که یک زبان جدید را امتحان کنید، ما کمکتان می کنیم که آسانترین زبانها را برای یادگیری بشناسید. و اگر علاقه داشتید، وظیفه بعدی شما انتخاب یک زبان در میان بسیاری از گزینه ها است.

اکنون بیایید به کالبد شکافی بپردازیم که آسانترین زبانها برای یادگیری مبتدیان کدام اند؟ هر یک از زبانهایی که در دسته های زیر به آن ها اشاره می کنیم، گلچین کرده ایم. موارد زیر در انتخاب آسانترین زبانها نقش داشته است.

  • صحبت کردن: اصولا به دلیل سهولت در صحبت کردن، مبتدیان می توانند این زبان را انتخاب کنند.
  • گرامر: یک معیار مهم برای رتبه بندی یک زبان به عنوان آسان ، متوسط یا دشوار، گرامر است.
  • نوشتن: در بسیاری از زبانها ، آشنایی با نوشتن برای برقراری ارتباطات اولیه بسیار مهم است. صحبت کردن و نوشتن زبانها همیشه از اهمیت خاصی برخوردار است.

معرفی آسانترین زبان ها برای یادگیری

با توجه به معیارهای بالا که درباره آن ها توضیح دادیم، زبان هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم برای افراد مسلط به انگلیسی از آسانترین زبان ها برای یادگیری هستند.

بیشتر بخوانید  بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان خارجی

1-نروژی

ساده ترین زبان برای یادگیری نروژی است. ما نروژی را به عنوان بهترین زبان برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند رتبه بندی کرده ایم. نروژی عضوی از خانواده زبان آلمانی است (مانند انگلیسی) و لغات مشترک زیادی با آن دارد.

الفبای نروژی

 

یکی دیگر از عوامل موثر در سادگی زبان نروژی دستور زبان فوق العاده ساده است که فقط یک شکل از هر فعل در زمان دارد و ترتیب عبارات و کلمات نیز به شدت از زبان انگلیسی تقلید می کند.

به عنوان مثال: “?Can You Help Me?” —–> Kan du hjelpe meg”

اگر توجه کنید می بینید که ترتیب کلمات در هر دو زبان یکسان است، بنابراین آگاهی از ساختار جمله ها راحت است.

2- Swahili

زبان سواحیلی یک زبان بانتو است که به شدت تحت تأثیر زبان عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و پرتغالی قرار گرفته است. در حال حاضر از ترکیبات فعل استفاده نمی کند و به عنوان جایگزین از ریشه ها و قیدها برای دسته بندی افعال و موضوعات هیجان انگیز استفاده می کند. بیش از 140 میلیون انسان به این زبان صحبت می کنند و می توان آن را در هر نقطه ای از شرق آفریقا پیدا کرد. پس از عربی ، زبان سواحیلی بیشترین کاربرد را در قاره دارد. علاوه بر این ، پنجره ای به روی فرهنگ آفریقایی محسوب می شود.

متنی به زبان سواحیلی

3- هلندی

هلندی زبان به نسبت ساده دیگری در لیست ما است. این زبان توسط اکثریت شهروندان هلندی و همچنین بخش عظیمی از جمعیت بلژیک صحبت می شود. این زبان پس از آلمانی و انگلیسی سومین زبان لیست است که به دلیل واژگان مشترک از آسانترین زبان ها برای یادگیری می باشد.

بیشتر بخوانید  بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان خارجی

4- اندونزیایی

این لیست ممکن است شما را متعجب کند، اما اندونزیایی دارای ویژگی های مختلفی است که آن را برای انگلیسی زبانان خاص می کند.

آسانترین زبانها برای یادگیری کدام اند؟

برای شروع، اندونزیایی (که توسط 23 میلیون نفر از افراد بومی صحبت می شود) یکی از معدود زبان های آسیایی است که از الفبای لاتین استفاده می کند. به دلیل تفاوت در تلفظ حروف و نحوه ادا کردن حروف در حنجره، تسلط بر بسیاری از زبانهای آسیایی برای انگلیسی زبانان بسیار دشوار است، زیرا در سیستم نوشتاری آسیایی ها حروف نا آشنای زیادی وجود دارد ، اما زبان اندونزیایی این گونه نیست.

5-اسپانیایی

این زبان بسیار تحت تأثیر استفاده از لاتین و عربی است و بی نظمی های کمتری نسبت به زبان های عاشقانه مختلف دارد. همچنین تخمین زده می شود که تا سال 2050 ، ایالات متحده به یک پادشاهی دو زبانه تبدیل می شود: انگلیسی و اسپانیایی.

6-هندی

در نگاه اول، عبارات آشنای زیادی در زبان انگلیسی وجود دارد که هندوستانی هستند یا ریشه هندی دارند. برای مثال guru، Jungle, Karma, Yoga, Summer, Cheetah, Loot, Mob و Avatar. همچنین کلمات انگلیسی زیادی در زبان هندی استفاده می شود. هندی ها در حال حاضر به زبان انگلیسی تحصیل و صحبت  می کنند، اما همچنان به زبان هندی نیز می نویسند. به عنوان مثال، پزشک متخصص بهداشت डॉक्टर و ایستگاه به صورت स्टेशन نوشته می شود.

در این پست سعی کردیم پاسخ مناسبی به سوال: “آسانترین زبان ها برای یادگیری کدام اند؟” بدهیم. امیدواریم خواندن این پست برای انتخاب یک زبان جدید مفید واقع شود. همچنین در لیموناد مجموعه ارزشمندی از پکیج‌ های آموزشی زبان‌ های خارجی برای کودکان و بزرگسالان فراهم کرده ایم: 

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
دسته بندی: زبان انگلیسی
برچسب‌ها: ,
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست