1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان انگلیسی
  5. 5 پادکست برای آمادگی آزمون تافل (آپدیت 2021)

5 پادکست برای آمادگی آزمون تافل (آپدیت 2021)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

5 پادکست برای آمادگی آزمون تافل

5 پادکست برای آمادگی آزمون تافل (آپدیت 2021)

مطالعه: 3 دقیقه

واضح ترین دلیل اینکه پادکست ها برای آمادگی تافل بسیار عالی هستند این است که فرمت آن با آنچه در روز آزمون خود به آن توجه می کنید قابل مقایسه است. اگرچه تماشای تلویزیون، مستندها یا Ted Talks می تواند تمرینات عالی را ارائه دهد، ولی دلیل قابل مشاهده آنها احتمالاً به این معنی است که شما دیگر در واقع تجربه یادداشت برداری واقعی را که برای مواردی مانند TOEFL می خواهید ندارید.

با وجود چند سرنخ قابل مشاهده در روز آزمون زبان، باید روی چیزهایی که فقط می توانید بشنوید حساب کنید. پادکست تافل در ابتدا با این ساختار وارد می شوند، با این حال بسیاری از آنها شامل یادداشت ها یا مطالبی هستند که می توانید از آنها برای انجام یادداشت هایی که به وضوح آماده کرده اید استفاده کنید.

5 پادکست برای آمادگی آزمون تافل (آپدیت 2021)

چند نکته را در گوش دادن به پادکست به یاد داشته باشید:

  • برای دریافت ایده آنچه گفته می شود، فعالانه گوش کنید.
  • یک گزارش لیسنینگ (فهرستی از همه چیزهایی که هر روز/هفته به انگلیسی گوش می دهید) داشته باشید
  • یک خلاصه 1 جمله ای بنویسید تا مهمترین تفکر درباره آنچه شنیده اید را به خاطر بسپارید
  • عبارات، اصطلاحات و واژگان جدیدی را که می شنوید بنویسید
  • برای کمک به توانایی گوش دادن خود از دیکته و تمرینات لیسنینگ مختلف استفاده کنید.

و اما معرفی پادکست ها :

1- پادکست D2B ENGLISH

Down Two Business  یک پادکست متمرکز بر تجارت است که مناسبت ها و روندهای امروزی را پوشش می دهد. میزبان ها عبارتند از: دز، اسکیپ و سامانتا غالباً قبل از اینکه موفقیت کاملاً تجاری مکالمه انجام شود، صحبت های کوچکی انجام می دهند ، و این نیز برای به دست آوردن دانش زبان عامیانه بسیار ارزشمند است.

هنگام ورود به مکالمه سازمانی، به تعاریف اصطلاحات توجه کنید. این سه نفر موضوعات جذاب و مرتبطی را به عهده می گیرند که باعث جذابیت این پادکست می شود حتی اگر شما در تجارت مجذوب نباشید.

چرا این پادکست برای آمادگی TOEFL عالی است؟

گفتگوی تجاری به طور معمول از نظر مفاهیم و منظور جمله ای کمی سخت است. این برای افزایش دایره لغات شما در این رشته نه تنها مفید است ، بلکه در مورد گوش دادن به تعاریف اصطلاحات جدید نیز مفید خواهد بود.

2- پادکست Stanford on iTunes

اگر تمایل ندارید از طریق سایت های متعدد برای دوره ها کاوش کنید، دانشگاه استنفورد در iTunes می تواند بسیار مفید باشد. می توانید مستقیماً به این مجموعه سخنرانی های یکی از دانشگاه های بزرگ جهان بروید. استنفورد آنقدر سخنرانی و مطالب صوتی از دانشکده های خود ارائه می دهد که برای رد کردن سد تافل کافی است. همه راهنماها رایگان هستند و مرتباً به روز می شوند.

3- پادکست English TOEFL Listening

با یادگیری اطلاعات این پادکست، نمونه های بیشتری از تمرینات را در اختیار شما قرار می دهد (علاوه بر این در وب سایت رسمی ETS موردهای دیگر پیدا خواهید کرد). در این صفحه ، می توانید به طور صحیح در مورد نحوه گوش دادن به بخش TOEFL به طور منظم فکر کنید.

کار کردن از طریق این برنامه های تمرینی به شما کمک می کند تا مکانی را که می خواهید در آماده سازی گوش دادن تمرکز کنید ، درک کنید. به عنوان مثال ، ممکن است شما نیاز به درک عادی ، یادداشت برداری بهتر یا توجه بیشتر به جزئیات داشته باشید

4- پادکست 6 MINUTE ENGLISH

6 دقیقه انگلیسی BBC یک پادکست با کیفیت بالا است که برای زبان آموزان فوق العاده برتر طراحی شده است. یک موضوع برای یک بخش خاص مورد بحث قرار می گیرد که موضوعات عموما بر روندهای جامعه تمرکز می کنند.

چرا این پادکست برای آمادگی TOEFL بهترین هستند؟

اطلاعات 6 دقیقه انگلیسی برای مکالمات کوچک فوق العاده است. آنها از موضوعات روز در زمینه بهداشت ، فناوری ، غذا ودیگر موارد مهم حرف میزنند. لحن بین میزبان بسیار خوب است ، با این حال جملاتشان شامل آمار و عبارات آموزشی بسیار محشری هست ، و این امر کار را برای تمرین یادداشت برداری تافل عالی می کند.

از داده هایی که یادداشت کرده اید برای افزودن به مکالمات غیررسمی استفاده کنید، بعداً یکی از این رویدادهای امروزی را در مکالمه خود استفاده کنید.

5- پادکست LUKE’S ENGLISH

پادکست انگلیسی لوک برای کسانی که به دنبال سرگرمی و دنبال تلفظ انگلیسی هستند فوق العاده است. با نزدیک به پانصد قسمت اغلب در طول یک ساعت ، تقریباً بی نهایت صوت گوش دادن در این سایت وجود دارد. جملات لوک نسبتاً صادق و سرگرم کننده است. او دیدگاه های خود را در مورد انواع موضوعات دنیای واقعی از دوستی تا پدر بودن تا تلویزیون نشان می دهد و کلیات بین آنها بسیار سرگرم کننده است.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
دسته بندی: زبان انگلیسی
برچسب‌ها: ,
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست