1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. کسب و کار
  4. راه اندازی کسب و کار
  5. آشنایی با 8 ایده بسیار پر درآمد برای زنان خانه دار با سرمایه کمتر از 500 هزار تومان

آشنایی با 8 ایده بسیار پر درآمد برای زنان خانه دار با سرمایه کمتر از 500 هزار تومان

زمان مطالعه: 8 دقیقه

8 ایده بسیار پر در آمد برای زنان خانه دار

آشنایی با 8 ایده بسیار پر درآمد برای زنان خانه دار با سرمایه کمتر از 500 هزار تومان

مطالعه: 8 دقیقه

امروزه عوامل مختلفی از جمله افزایش جمعیت و احساس نیاز به روش های درآمدزایی متفاوت، مشاغل مختلفی را به وجود آورده‌اند. با توجه به درآمدهای ناکافی خانواده ها اکثر این مشاغل متناسب با نیاز و توانایی زنان خانه دار به وجود آمده‌اند و به سرمایه‌ی زیادی نیاز ندارند. اگر شما هم به عنوان یک خانم خانه دار می خواهید با مشاغل پر درآمد و با سرمایه بسیار کم آشنا و شروع به کار نمایید، همراه ما با مقاله «آشنایی با 8 ایده بسیار پر درآمد برای زنان خانه دار با سرمایه کمتر از 500 هزار تومان» باشید.

قبل از شروع مقاله این نکات را مطالعه کنید:

لازم است قبل از اینکه شروع به مطالعه مقاله «آشنایی با 8 ایده بسیار پر درآمد برای زنان خانه دار با سرمایه کمتر از 500 هزار تومان» کنید، این موارد را بدانید:

  • فرض بر این است که در حال حاضر در هر خانه ای یک دستگاه کامپیوتر و یا یک گوشی هوشمند وجود دارد. چرا که بسیاری از مشاغل را به کمک این دو دستگاه می توان به راحتی انجام داد.
  • البته با ز هم احتمال دادیم شاید افرادی به این دو دستگاه دسترسی نداشته باشند بنابراین بعضی از مشاغلی را هم معرفی نمودیم که نیازی به گوشی هوشمند و یا دستگاه کامپیوتر نداشته باشد .
  • این احتمال وجود دارد که افرادی تمایل به شروع یک کار داشته‌باشند و لی سواد کافی نداشته‌باشند. برای این گروه نیز مشاغلی معرفی شده‌است که احتیاج به تحصیلات آن چنانی ندارد.
  • برای موفقیت بیشتر در هر زمینه ای بهتر است مطالعه نمایید و دانش خود را در هر کاری که انتخاب کردید بالا ببرید. در این صورت در انجام کار ها موفق می شوید و زود تر به درآمد های بالا می رسید.
  • مورد آخر این که بهتر است بعد از آشنایی با 8 ایده پولساز زیر،ایده مورد نظر خود که بیشتر متناسب با شرایط شما می باشد را انتخاب نموده و دوره های مورد نیاز آن را از اینجا تهیه نمایید . بیشتر دوره های موجود از تخفیف ویژه برخوردار است و در شروع کار کمک شایانی به شما می نماید.

معرفی 8 ایده بسیار پر درآمد برای زنان خانه دار با سرمایه کم

حالا که این 5 نکته مهم را دانستیم می رویم سراغ مشاغل پول ساز خانگی. از مهمترین نتایج رشد کسب و کارهای خانگی ورود جدی بانوان به عرصه کار و فعالیت است. به دلیل اینکه این نوع مشاغل در خانه انجام می‌شوند بسیار مورد توجه قرار می گیرند و بانوان زیادی روی به این نوع کسب و کارها آورده‌اند.

در اینجا ایده‌ هایی برای مشاغل خانگی پر درآمد برای زنان خانه دار وجود دارند که به سرمایه کوچک حتی زیر 500 هزار تومان نیاز دارند و شما می‌ توانید کار را از خانه خودتان شروع کنید.

1- حسابدار و یا برنامه‌ریز مالی

اگر علاقمند به رشته حسابداری هستید  و در حساب و کتاب و تجزیه و تحلیل صورت های مالی تبحر دارید یا در این رشته تحصیل کرده‌اید، می توانید یک حسابدار پاره وقت عالی باشید. حسابداران از جنبه های مختلف اداری و مالی از یک کسب و کار یا سازمان مراقبت می کنند و سوابق مهمی را مرور می کنند.

بیشتر بخوانید  کسب درآمد از طریق آموزش آنلاین

حسابداران معمولاً وظیفه دارند گزارشهایی را براساس اطلاعاتی که در صورت های مالی و معاملات سازمان می یابند ایجاد کنند. این موضوع به شرکت یا کسب و کار در به‌دست‌آوردن میزان درآمد سالیانه و نحوه هزینه آن کمک می کند.

حسابداری برای مادران و زنان خانه دار یک شغل عالی است و با کسب تجربه در این شغل، همیشه فرصتی برای کار پاره‌وقت وجود دارد. سازمان ها و شرکت های زیادی به دنبال حسابداران خبره هستند و دریافت موقعیت پاره وقت در این زمینه نسبت به سایر مشاغل آسان تر است. نکته جالب دیگر در مورد حسابداری این است که بیشتر کارها به صورت آنلاین انجام می شود، بنابراین می توانید این شغل را در حالی که در خانه با فرزندان خود هستید، انجام دهید. به راحتی می توانید از این قسمت نیاز های آموزشی خودتان را در زمینه حسابداری تهیه کنید و با خیال راحت در مسیر ایجاد شغل در منزل گام بردارید.

2- تولید محتوا

تولید محتوا مهم‌ترین اصل در پایداری مشاغل اینترنتی است؛ گوگل بزرگ‌ترین مرجع اینترنتی اطلاعات در جهان است و بر اساس قوانین آن، رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی به شدت نیازمند محتوای جدید  و سئو شده است. به همین دلیل تولید محتوا دغدغه اصلی صاحبین کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی است.

محتوانویسی از اهمیت فوق العاده‌ای برای سایت‌ها برخوردار است و تولید آن حساسیت‌ های خاصی می‌ طلبد. اما می‌ توان آن را یک روش ساده برای کسب درآمد آنلاین در منزل دانست. هر کاری در هر حوزه‌ای نیازمندی‌ های خاص خود را دارد و محتوانویسی نیز از این قاعده مستثنا نیست. در حال حاضر کسانی که محتوانویسی و تولید محتوا بلد هستند می توانند درآمدی بین 500 هزارتومان تا 10 میلیون تومان در ماه کسب کنند.

اگر می‌خواهید درآمد دلاری واقعی را از طریق اینترنت در منزل کسب کنید، در دوره آموزش کسب درآمد دلاری در منزل، بهترین راه‌ها و روش‌های کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت را به شما آموزش خواهیم داد. این روش‌ها برای شما درآمد واقعی و قابل محاسبه ایجاد می‌کنند و میتوانید از آنها بهره‌بردهای فراوانی ببرید.

دوره آموزش کسب درآمد دلاری در منزل

3- طراحی  لوگو

با رشد کسب و کارهای اینترنتی نیاز به لوگو برای برند شدن کسب و کارها بیش از پیش حس می شود. طراحی لوگو کاری بسیار چالش برانگیز است. شما علاوه بر داشتن مهارت های گرافیکی، استعداد، علاقه و یادگیری نرم افزار های طراحی لوگو بهتر است برای رسیدن به قله‌ی موفقیت و برای تبدیل شدن به یک طراح به یادگیری مهارت‌های تخصصی دیگر از جمله فتوشاپ بپردازید.

8 ایده بسیار پر در آمد برای زنان خانه دار

معمولا مدارک آکادمیک طراحی گرافیک کمک بسیار زیادی در این زمینه خواهد کرد، اما گذراندن دوره‌های طراحی گرافیک در کنار یادگیری نرم‌افزارهای طراحی لوگو از قبیل Adobe Illustrator و photoshop کارآمد خواهد بود.

تخصص دیگری که در این بخش به یاریتان می‌آید و از شما یک طراح لوگوی حرفه‌ای می‌سازد، آشنایی با تایپوگرافی و متدهای استفاده از آن در طرح‌ها و شکل‌های گوناگون است.

درآمد طراحی لوگو

تخمین درآمد طراح لوگو در ایران کاری دشوار است چرا که طراحی لوگو در ایران نیز تقریبا از همان اصول کلی تاثیرپذیری درآمد از فاکتورهای گوناگون پیروی می‌کند. با این حال به‌طور تقریبی درآمد طراح لوگو در ایران برای هر لوگو چیزی بین ۵۰‌ هزار تا ۱۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید  کپی رایتینگ چیست؟

4- سئو سایت

وقتی از تولید محتوای خاص و جدید صحبت می‌ کنیم، به اصول سئو می‌ رسیم. در واقع هر محتوا تنها زمانی به کیفیت مطلوب می‌ رسد که سئو شده باشد. نکته مهم اینجاست که پیاده‌سازی خدمات سئو برای تمام بخش‌ های سایت امری ضروری و غیر قابل انکار است. اگر دوست دارید در خانه به یک درآمد بالا برسید حتما با سئو و خدمات آن آشنا شوید. سئو مجموعه فعالیت‌ هایی است که بعد از طراحی سایت، جهت بهینه‌سازی سایت برای گوگل روی صفحات سایت پیاده سازی می‌شود.

تمام سایت‌های کسب و کار و یا خبری و … در گوگل برای دیده‌شدن در بین کاربران و کسب درآمد به خدمات سئو نیاز دارند‌؛ بنابراین شما می‌توانید با یادگیری سئو سایت به کسب درآمد در منزل بپردازید.

بسیاری از صاحبین کسب و کارها که سایت اینترنتی دارند در پیاده‌سازی خدمات سئو با چالش‌ های بسیاری مواجه هستند و به ناچار برای انجام خدمات سئو سایت خود هزینه‌ های هنگفتی را تقبل می کنند‌.

شما می توانید با یادگیری سئو و انجام این خدمات با هزینه‌ای بسیار کمتر نسبت به شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به درآمد بالایی برسید. در این صورت صاحبین کسب و کار نیز نسبت به شرکت های خدمات مارکتینگ هزینه کمتری می پردازند.

8 ایده بسیار پر در آمد برای زنان خانه دار

برای یادگیری سئو به شما پیشنهاد می‌ دهیم «دوره جامع آموزش سئو حرفه ای» را از طریق لینک زیر تهیه نمایید. این دوره توسط متخصصین سئو تدوین شده‌است و تمامی مطالب مربوط به سئو به صورت جامع و کاربردی بدون کوچک‌ترین وقفه در ویدئو آموزش داده‌می‌شود.‌

آموزش جامع دوره سئو حرفه ای 

5- طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت به کارتی می‌گویند که اطلاعاتی مانند: نام و آدرس کسب و کار مربوطه و نام و اطلاعات یک شخص از صاحبان آن کسب‌وکار را به نمایش می گذارد. به نوعی شما می توانید به راحتی اطلاعات مد نظرتان را با یک کارت ویزیت به اشتراک بگذارید.

اکثر مشاغل در اطراف شما کارت ویزیت دارند. معمولا هر شغلی یا فردی در دوران کاری خود بیش از چند بار کارت ویزیت طراحی و چاپ نموده‌است. شما با یادگیری یک آموزش در زمینه طراحی کارت ویزیت و نرم افزارهای مورد نیاز به راحتی می توانید طراحی کارت ویزیت را یاد بگیرد.

8 ایده بسیار پر در آمد برای زنان خانه دار

فقط کافی است که بعد از یادگیری و تمرین بتوانید نمونه کارهای خود را به مشاغل، دوستان یا اطرافیان خود نشان دهید. پس از آن به راحتی می توانید طراحی کارت ویزیت آن ها را بر عهده بگیرید.

6- انجام کارهای هنری

زنان خانه‌ دار می‌توانند با تکیه بر ذوق هنری، سلیقه و خلاقیتشان در خانه کارهای دستی و هنری مانند چرم دوزی انجام دهند یا شیرینی‌ و دسر درست کنند و به فروش برسانند.

این کارها علاوه‌بر در آمدزایی،در افزایش آرامش و اعتمادبه‌نفس و کاهش استرس نیز موثر هستند.

انجام کارهای هنری، به‌ ویژه زمانی که یک فروشگاه آنلاین برای معرفی و فروش محصولات در نظر بگیرید، به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارد و سود فراوانی دارد.

7- ساخت سایت وردپرس

با پیشرفت روزانه تکنولوژی و دسترسی همه مردم در سراسر دنیا به اینترنت، مشاغل بیش از هر زمانی به سمت‌وسوی استفاده از اینترنت می‌روند.

بیشتر بخوانید  نحوه انتشار دوره آموزشی در لیموناد

تقریبا هر شرکت یا موسسه ای و هر کسب و کاری یا فردی که برای خود به صورت خانگی شغلی ایجاد کرده‌است تمایل دارد وب سایت مخصوص به خودش را در اینترنت داشته‌باشد و به واسطه آن به صورت مستقیم با مشتریان خود تعامل برقرار کند.

ساخت سایت وردپرس

در ضمن، تمایل مردم به خرید اینترنتی خیلی بیشتر از زمان گذشته است و همین موضوع باعث می‌ شود بازار دیجیتال مارکتینگ بسیار داغ باشد. همان طور که می دانید یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده از وبسایت ها است. این مسئله بر کسی پوشیده‌نیست که طراحی وب سایت شغلی است که پتانسیل بسیار زیادی برای کسب درآمد بالا دارد.

شاید فکر کنید طراحی سایت و یادگیری کدنویسی سخت است. امروزه برای راه‌­اندازی یک وبسایت سیستم‌های مدیریت محتوای زیادی در دسترس هستند که برخی از آن­‌ها نسبت به بقیه برتری­‌ هایی دارند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متشکل از قالب­‌ها و پوسته­‌های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می­‌گیرد. شما با استفاده از این سیستم بدون داشتن مهارت در برنامه‌نویسی و با گذراندن دوره آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی می‌­توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

بعد از یادگیری می توانید درخانه در کنار فرزندان خود به راحتی یک سایت راه اندازی کنید و به فروش محصولات بپردازید. همچنین می توانید برای دیگران سایت وردپرس طراحی و راه‌اندازی و درآمد بسیار خوبی کسب کنید. فقط کافی است با یک جستجو درگوگل هزینه های ساخت سایت را بررسی کنید.

8- بازار یابی تلفنی

یکی دیگر از روشهای کسب درآمد خانگی بازاریابی تلفنی است. در روزنامه ها و گوگل گشتی بزنید. حتما آگهی استخدام بازاریاب تلفنی را خواهید دید که مورد نیاز بسیاری از شرکتها است. لیستی از مشتری های بالقوه و احتمالی محصولات یا خدمات آن شرکتها به بازاریاب تلفنی داده می شود و از آن ها می خواهند با تک تکشان تماس بگیرند و آنها را ترغیب به خرید و سفارش کنند.

برخی از این شرکت ها تمایل دارند حتما بازاریاب تلفنی در شرکت حضور فیزیکی داشته باشد اما برخی حاضرند در منزل برایشان کار کنید. بدون هیچ سرمایه ای و بدون هیچ گونه هزینه رفت‌و‌آمد، فقط با پرداخت هزینه تلفن در منزل درآمد خواهید داشت. این نوع بازاریابی می تواند علاوه بر تلفن از طریق شبکه های اجتماعی نیز صورت گیرد.

حالا که با 8 ایده بسیار پر درآمد برای زنان خانه دار آشنا شدید پیشنهاد می کنم برای موفقیت و توسعه کسب و کارتان آموزش های زیر را هم بررسی کنید.

آموزش های توسعه کسب و کار

گاهی باید به جای انجام کار سخت کار هوشمندانه انجام دهیم. شاید با یک اره زنگ زده نتوانیم مدت ها به جان درخت بیفتیم و عرق بریزیم تا درخت را ببریم؛ ولی اگر قدری زمان بگذاریم و اره را صیقل دهیم و تیز کنیم با وقت کمتر می توانیم تنه درخت تنومند را ببریم. اگر با همین دانش اندک بخواهیم کاری انجام دهیم و به در آمد برسیم ممکن است برایمان مشکل باشد و از طرفی نیز وقت و سرمایه‌مان نیز تلف شود. ولی اگر زمان خود را به درستی برنامه ریزی کنیم و برای آموزش و توسعه فردی خود تلاش کنیم بهتر می توانیم زمان از دست رفته را جبران کنیم و درآمد بسیار خوبی را کسب نماییم.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست