1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. کسب و کار
  4. حسابداری
  5. بهترین کتاب اصول حسابداری

بهترین کتاب اصول حسابداری

نویسنده:

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین کتاب اصول حسابداری

بهترین کتاب اصول حسابداری

نویسنده:

مطالعه: 4 دقیقه

چارچوب اصلی حسابداری توسط اصول حسابداری شکل میگیرد. ثبت های حسابداری در هر موسسه یا شرکت باید برای همه قابل فهم باشد، یعنی دارای قوانین و دستور العمل باشد که این نظم و قوانین همان اصول حسابداری است. اصول حسابداری نحوه و تعیین سود، چگونگی وضعیت مالی یک موسسه یا شرکت را مشخص می کند. در این مقاله به معرفی بهترین کتاب اصول حسابداری می پردازیم.

1- کتاب اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری:

کتاب اصول حسابداری 1- جمشید اسکندری

کتاب اصول حسابداری 1 نوشته جمشید اسکندری کتابی است، که اصول و مبانی دفترداری و حسابداری را به دانشجویان آموزش می دهد. در این کتاب به تکمیل چرخه حسابداری با استفاده از کاربرگ و همچنین تکمیل چرخه حسابداری در مؤسسات بازرگانی می پردازد. این کتاب مفهوم حسابداری، صورت های مالی و اصول پایه حسابداری آموزش می دهد.

2- کتاب اصول و مبانی حسابداری پرویز بختیاری:

کتاب اصول و مبانی حسابداری - پرویز بختیار

کتاب اصول حسابداری 1 نوشته پرویز بختیاری است. در این کتاب ابتدا به تعریف حسابداری و مفاهیم عمومی می پردازد و سپس فرآیند ثبت در حسابداری، شیوه تکمیل عملیات حسابداری در موسسه های خدماتی را به خواننده می آموزد. در فصل پایانی کتاب ارزیابی موجودی ها و روش های کنترل را شرح می دهد. مطالعه این کتاب به دانشجویان و علاقه مندان به رشته حسابداری توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید  دانلود فایل اکسل حقوق و دستمزد 1401

3- کتاب اصول حسابداری 1 تاری وردی :

کتاب اصول حسابداری 1- نویسنده تاری وردی و

نویسنده کتاب اصول حسابداری 1 یداله تاری وردی و دکتر محمد امین زکی زاده است، که خواندن این کتاب به دانشجویان حسابداری، داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی پیشنهاد می شود. در این کتاب نحوه تهیه و ثبت صورت های مالی از راه های مختلف نیز ارائه می شود و به چگونگی حسابداری در واحد های بازرگانی، تهیه ی صورتهای مالی و بستن حسابها می پردازد.

4- کتاب اصول حسابداری 1 چارلز هورن گرل

کتاب اصول حسابداری 1- نوشته چارلز هورن گرن و ترجمه ایرج نوروش

نویسنده آن چارلز هورن گرل به ترجمه ایرج نوروش کتابی است که به بیان ثبت مبادلات واحد تجاری، فرآیند تعدیل حساب‌ها، تکمیل چرخه حسابداری، سیستم های اطلاعاتی حسابداری، حساب‌ها و اسناد دریافتی و غیره می پردازد.

در دوره آموزش اصول حسابداری بصورت کامل تمامی سر فصل های مربوط به اصول حسابداری 1 را خواهید آموخت. این دوره برای دانشجویان رشته حسابداری، افرادی که می خواهند به تازگی فعالیت خود را در زمینه حسابداری شروع کنندو مدیران بسیار مناسب است.

آموزش اصول حسابداری 1

5- کتاب اصول حسابداری 2 ایرج نوروش:

کتاب اصول حسابداری 2 - نویسنده ایرج نوروش

کتاب اصول حسابداری 2 نوشته ایرج نوروش، به بیان قوانین حسابداری در سرمایه گذاری کوتاه مدت می پردازد. این کتاب سعی دارد که مشکلات قوانین جاری کشور، رعایت استانداردهای حسابداری در سیستم های دفتر اداری و ضعف گزارشگری مالی در واحدهای تجاری کشور مورد نقد و بررسی قرار دهد. اگر قصد دارید به یک حسابدار موفق تبدیل شوید مطالعه این کتاب را به شما توصیه می کنیم. همچنین از دیگر سرفصل های این کتاب می توان به سود انباشته، سود سهام، سهام خزانه، صورت سود و زیان، شرکت های تضامنی و سهامی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  توابع اکسل در حسابداری

6- کتاب اصول حسابداری عزیز نبوی:

کتاب اصول حسابداری 1- نوسنده عزیزنبوی

کتاب اصول حسابداری جلد دوم نوشته عزیز نبوی، به مقدمات فن حسابداری در موسسات پرداخته است. بخشی از سر فصل های این کتاب شامل آشنایی با ترازنامه، صورتحساب سرمایه، آشنایی با صورت سود و زیان، ثبت فعالیت های مالی در دفاتر، دفتر روزنامه و دفتر کل، و غیره می شود.

7- کتاب اصول حسابداری حمید حقیقت:

کتاب اصول حسابداری- حمید حقیقت

کتاب اصول حسابداری اثر حمید حقیقت است. از سر فصل های این کتاب می توان به آشنایی با حسابداری، معادله حسابداری، تجزیه و تحلیل و ثبت رویدادهای مالی، ثبت رویدادهای مالی در مدارک و دفاتر حسابداری، درآمد و هزینه پروژه اجرایی حسابداری مساله اجرایی اشاره کرد.

8- کتاب حسابداری مالی (اصول حسابداری) سعید مشایخی فرد:

کتاب حسابداری مالی - نویسنده سعید مشایخی فرد

کتاب حسابداری مالی نوشته سعيد مشايخي ‌فرد برای داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی و حسابداری مناسب است. این کتاب شامل تست و پرسش و پاسخ می باشد. نویسنده در این کتاب سه مرحله آزمون مقدماتی، متوسط، پیشرفته برای داوطلبان ارائه کرده است.

فیلم آموزشی اصول حسابداری 2

در دوره آموزش اصول حسابداری 2 در 13 ساعت به مباحث مهم از جمله حسابداری شرکت های تضامنی، سهامی، حقوق و دستمزد و صورت مغایرت بانکی و … خواهیم پرداخت.

آموزش اصول حسابداری 2

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
489
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش حسابداری اصولی

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش ورزش در خانه
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست