1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان فرانسه
  5. چگونه فرانسه را خودخوان بیاموزیم؟

چگونه فرانسه را خودخوان بیاموزیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

یادگیری فرانسوی به صورت خودخوان

چگونه فرانسه را خودخوان بیاموزیم؟

مطالعه: 4 دقیقه

توانایی صحبت کردن به زبان فرانسوی در اروپا بین قرن هفدهم و بیستم ضروری بود، برای کسانی که می خواستند تحصیل کرده باشند زبان فرانسه زمانی زبان سیاست، تجارت، هنر و ادبیات بود. البته همچنان امروزه یادگیری زبان فرانسوی یک امر مهم است. این زبان در 31 کشور معتبر است و توسط 300 میلیون نفر به عنوان زبان مادری و همچنین به عنوان زبان دوم در مناطق زیر در جهان صحبت می شود:

  • چندین کشور اروپایی
  • بسیاری از کشورهای آفریقایی
  • جزایر مختلف در اقیانوس آرام جنوبی
  • کارائیب
  • کانادا

روش‌های یادگیری زبان فرانسه به صورت خودخوان

اگر به هر دلیلی امکان حضور در کلاس‌های آموزش زبان فرانسه را ندارید، نگران نباشید. روش‌های زیادی برای یادگیری زبان فرانسه به صورت خودخوان وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

+ دانلود منابع آیلتس برای مطالعه خودخوان همراه نقشه راه

1- تمرینات نوشتاری فرانسه (همراه با راهنمای پاسخ) را انجام دهید.

تمرينات نوشتاري مانع آشنايي بسياري از دانش آموزان فرانسوي با تجربيات احتمالی می‌شود، اما اين ابزار تمريني مفيد را در ذهنتان از بین نبرید. با تقویت مهارت های نوشتاری خود، تمام قوانین گرامری را که یاد گرفته اید نیز تقویت خواهید کرد.

چگونه فرانسه را خودخوان بیاموزیم؟

اولین قدم برای انجام تمرینات نوشتاری هنگام یادگیری زبان فرانسوی این است که راهی برای بررسی تمرینات خود پیدا کنید. اگر نمی توانید آن‌ ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست پاسخ داده اید، انجام این تمرینات بیهوده است.

بیشتر بخوانید  چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه

2- واژگان و تلفظ آن ها و دستور زبان فرانسوی را بیاموزید.

با استفاده از Grammar Review و Vocabulary Review برنامه فرانسوی، سفر یادگیری زبان فرانسه را تسریع کنید. عبارات را به خاطر بسپارید و ساختمان جمله را تشخیص دهید.

از موضوعات دستور زبان فرانسه برای مبتدیان مانند مقاله ها تا زمان استفاده از فعل‌های avoir و être را بررسی کنید. همچنین می توانید از آموزش رایگان مکالمه زبان فرانسه در لیموناد برای تقویت مهارت مکالمه خود استفاده کنید.

برای تجزیه و تحلیل نحوه صحبت کردن به زبان فرانسوی، شروع به جمع آوری چند عبارت جدید و سپس تکرار مداوم آنها در زندگی روزمره خود کنید.

تکنیک های زیادی برای تحقیق در مورد کلمات و عبارات فرانسوی وجود دارد. روش کلاسیک داشتن یک دفترچه لغت است. نیازی نیست که بیرون بروید و یک دفترچه مخصوص این کار بخرید، می توانید خودتان آن را درست کنید یا در لپ تاپ، فلش مموری یا تلفن هوشمند خود بخشی برای واژگان جدید در نظر بگیرید.

واژگان و تلفظ آن ها و دستور زبان فرانسوی

3- فرانسوی را آنلاین یاد بگیرید، جوینده یابنده است!

می توانید تعداد بی نهایت سایت به زبان فرانسه را به صورت رایگان در اینترنت بیابید. از دستور العمل های آشپزی و روزنامه های فرانسوی گرفته تا متن و فیلم با زیرنویس و حتی دوره های کامل آموزش زبان فرانسوی در سایت های مختلف موجود است.

4- آزمایش فرانسه

اگر جزو کسانی هستید که تازه شروع به کار کرده اند، می توانید مثلاً واژگان مربوط به روزهای هفته یا شمارش یک میلیون را بیاموزید. تازه کاران میانی می توانند به اصطلاحات فرانسوی یا کلمات پرکننده مکالمه ادامه دهند.

بیشتر بخوانید  معرفی بهترین سایت های تعیین سطح زبان فرانسه

اگر از تجزیه و تحلیل واژگان نیاز به تمریناتی دارید، آزمون آزمایشی فرانسوی علاوه بر قوانین متعدد گرامری مانند نحوه ساختن جملات، چگونگی مالکیت اسامی را نیز پوشش می دهد.

5- فرانسوی در عمل – French in Action

French in action یک سریال به زبان فرانسه است. این سریال شامل 52 قسمت 30 دقیقه ای است. بسته به سطح دانش خود می توانید هر قسمت را ببینید؛ زیرا قسمت های ابتدایی با جملات و عبارات ساده تر شروع شده و در قسمت های بعدی به تدریج پیچیده تر می شود. این پنجاه و دو فیلم به 17 دسته تقسیم می شوند ، به عنوان مثال : “جغرافیا و گردشگری” و “سرگرمی” و…

چگونه فرانسه را خودخوان بیاموزیم؟

در حالی که French in action یک مجموعه ویدئویی آموزشی رایگان است، اما دارای مطالب مفیدی است که می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید. هر چند (با عرض پوزش) فقط ویدیوها رایگان هستند اما با این وجود، بیش از 25 ساعت آموزش ویدیویی رایگان حتی زمانی برای عطسه کردن باقی نمی گذارد!

برای به دست آوردن دانشِ زبان، برنامه ها و تجهیزات قابل توجهی در دسترس هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما برنامه ای را پیدا کنید که متناسب با روش تسلط شما باشد. در نظر بگیرید که کدام روش برای شما بهترین و سریع ترین روش است. خواه گوش دادن به صدا، تماشای فیلم، خواندن متون یا تصاویر بصری و غیره باشد.

از برنامه های متناسب با سطح زبان خود استفاده کنید. برای مثال، اگر در زمینه آشنایی با زبان فرانسه مبتدی هستید، مطمئن شوید که از برنامه های مبتدی مناسب یا محدوده یادگیری در دسترس استفاده می کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین کتاب یادگیری زبان فرانسه

با خیال راحت از چند برنامه استفاده کنید. مسئله اساسی این است که از این روند لذت ببرید. این امر ذهن شما را در دراز مدت تحت تأثیر قرار می دهد.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
دسته بندی: زبان فرانسه
برچسب‌ها:
276
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست