1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان فرانسه
  5. بهترین کتاب یادگیری زبان فرانسه

بهترین کتاب یادگیری زبان فرانسه

نویسنده:

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بهترین کتاب یادگیری زبان فرانسه

بهترین کتاب یادگیری زبان فرانسه

نویسنده:

مطالعه: 6 دقیقه

یادگیری زبان فرانسه به عنوان یک زبان دوم بسیار فراگیر و محبوب شده‌است. روش‌های بسیاری مثل کلاس، ویدیو آموزشی و کتاب برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد. شما برای یادگیری و تقویت مهارت های 4 گانه در زبان نیاز دارید که دستور زبان را به خوبی بدانید. داشتن کتاب و منابع مناسب در یادگیری زبان بسیار ضروری بوده‌است. یک کتاب خوب باید بر مبنای جدیدترین متد‌ها تالیف شده‌باشد و متناسب با سطح بندی افراد مطالب را آموزش دهد. در این مقاله به بیان بهترین کتاب یادگیری زبان فرانسه در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته می‌پردازیم.

بهترین کتاب یادگیری زبان فرانسه (افراد مبتدی)

در این سطح شما توانایی درک کلیاتی درباره زبان فرانسه را به دست خواهید آورد. موارد نامبرده زیر جدیدترین و بهترین کتاب‌های آموزش زبان فرانسه در سطح مبتدی است.

1) کتاب Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One:

کتاب Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One

کتاب Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One در هفت جلد به چاپ می‌رسد که شامل 37 درس و 500 تمرین است. کتاب دارای یک اپلیکشن و فایل صوتی است که در اپلیکشن تعدادی فلش کارت برای آموزش لغات تهیه شده‌است. این کتاب برای افراد مبتدی بسیار مناسب است و به بیان کامل گرامر پایه، لغات، مکالمات و اطلاعات پایه در زبان فرانسه می‌پردازند.

PDF کتاب Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One دانلود
بیشتر بخوانید  بهترین کتاب یادگیری لغات انگلیسی + دانلود کتاب

2) کتاب ‌Barron’s Mastering French Vocabulary: A Thematic Approach:

 کتاب ‌Barron’s Mastering French Vocabulary: A Thematic Approach

اگر به دنبال تقویت دایره لغات در زبان فرانسه هستید کتاب Barron’s Mastering French Vocabulary: A Thematic Approach به شدت پیشنهاد می‌شود. این کتاب شامل 24 درس به همراه فایل صوتی است که به آموزش لغات زبان فرانسه می‌پردازد، که لغات را در قالب موضوعات مختلف برای خواننده تکرار می‌کند. از برخی موضوعات کتاب می‌توان به پزشکی، کسب و کار، غذا, حمل و نقل و غیره اشاره کرد.

فایل PDF کتاب ‌Barron’s Mastering French Vocabulary: A Thematic Approach دانلود

3) کتاب Easy French Step-by-Step:

کتاب Easy French Step-by-Step

کتاب Easy French Step-by-Step با بیان بیش از 300 فعل مطالعه را آسان می‌کند زیرا برای برقراری ارتباط در سطح ابتدایی یادگیری این افعال بسیار ضروری است. این کتاب برای یادگیری نکات پایه‌ای گرامر فوق‌العاده است، زیرا شما را با دستور زبان فرانسه، لغات، فعل‌های متداول و روزمره در فرانسه آشنا می‌کند.

فایل PDF کتاب Easy French Step-by-Step دانلود

4) کتاب Entre Amis:

کتاب Entre Amis

کتاب Entre Amis بیشتر برای افرادی مناسب است که به کتاب های دارای تصویر و آموزش گرافیکی علاقه‌مند هستند. متن کتاب بسیار ساده و قابل فهم است و به بیان عبارات،  اصلاحات و واژگان می‌پردازد. بیشتر دروس در این کتاب مربوط به ارتباطات و تعاملات است.

همچنین برای یادگیری بیشتر زبان فرانسه لیموناد پکیج ارزشمند آموزش زبان فرانسه را برای شما عزیزان در لینک زیر قرار داده‌است. اگر از زبان فرانسه چیزی نمی دانید این دوره مناسب شماست زیرا در این دوره قصد داریم شما را بصورت مقدماتی با زبان فرانسوی آشنا سازیم. در این دوره تلاش کرده ایم تلفظ صحیح حروف و اعداد را آموزش دهیم تا از ابتدا بصورت اصولی این زبان را فراگیرید.

آموزش زبان فرانسه با کتاب Grammaire en dialogue – مقدماتی

بهترین کتاب یادگیری زبان فرانسه (افراد متوسط)

پس از گذراندن سطح مبتدی شما باید وارد سطح متوسط شوید که در این سطح متن‌ها و گرامر‌ها تا حدی پیچیده‌تر و تخصصی‌تر می‌شوند. در ادامه لیستی از بهتربن کتاب‌ها در سطح مبتدی را برای شما عزیزان جمع آوری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید  دانلود کتاب speak english like an american

1) کتاب En bonne forme:

کتاب En bonne forme

کتاب En bonne forme به بیان اصلاحات عامیانه و روزمره در زبان فرانسه می پردازند و برای افرادی که در سطح متوسطی قرار دارند مناسب است. در این کتاب از جملات ساختاری پیچیده و گرامر‌های دشوار استفاده شده است، که آمادگی شما را برای درک و ساختن جمله‌های حرفه‌ای بالا می‌برد.

2) کتاب Contacts: Langue et culture françaises:

کتاب Contacts: Langue et culture françaises

کتاب Contacts: Langue et culture françaises به همراه یک فایل صوتی و یک دیکشنری بسیار کاربردی اراِئه می‌شود و به بیان جملات کاربردی ساده، لغات می پردازد. این کتاب برای افرادی که در سطح متوسط هستند بسیار مناسب است.

فایل PDF کتاب Contacts: Langue et culture françaises دانلود

3) کتاب teach your self:

کتاب teach your self

کتاب teach your self شامل 25 درس با موضوعات مختلف به همراه لوح فشرده ارائه می‌شود. با بیان مکالمات، دستورزبان و واژگان مهارت های چهارگانه خواندن، نوشتن، شنیدن وصحبت کردن را تقویت می‌کند. برای افرادی که تازه از سطح مبتدی وارد مرحله متوسطه شده‌اند و قصد دارند زبان فرانسوی را به صورت خود‌خوان و بدون نیاز به معلم، رفتن به کلاس و آموزشگاه یاد بگیرند بسیار مناسب است.

فایل PDF کتاب teach your self  دانلود
فایل‌های صوتی کتاب teach your self  دانلود

همچنین می توانید برای آموزس اصولی تر گرامر از ویدیوهای کمک آموزشی که در سایت لیموناد برای شما عزیزان قرار داده‌ایم استفاده کنید. در دوره آموزش رایگان مکالمه زبان فرانسه قصد داریم در بیش از 2 ساعت بصورت مقدماتی به آموزش گرامر و مکالمه زبان فرانسه بصورت رایگان بپردازیم.

آموزش رایگان مکالمه زبان فرانسه 

4) کتاب Mise en Scène: Cinéma et Lecture:

کتاب Mise en Scène: Cinéma et Lecture

کتاب Mise en Scène: Cinéma et Lecture تاریخ فیلم‌های بین‌المللی فرانسه را به تصویر می‌کشد. این کتاب برای افرادی که علاقه زیادی به فیلم‌های فرانسوی دارند مناسب است زیرا به فرهنگ و تاریخ فرانسه می پردازند.

بیشتر بخوانید  معرفی بهترین کتاب های برنامه نویسی پایتون
فایل PDF کتاب Mise en Scène: Cinéma et Lecture دانلود

بهترین کتاب یادگیری زبان فرانسه (افراد پیشرفته)

پس از طی کردن دوره‌های مبتدی و متوسطه باید دوره‌های پیشرفته C1 ,C2 بگذرانید که لازمه آن تسلط کافی بر زبان فرانسه است. در ادامه به بررسی بهترین کتاب های یادگیری زبان فرانسه در سطح پیشرفته می‌پردازیم.

1) کتاب Le Bon Usage:

کتاب Le Bon Usage

کتاب Le Bon Usage در سال 1936 منتشر شده‌ است اما به طور منظم مطابق با متدهای آموزشی به روزرسانی شده است. یکی از بهترین کتاب‌های یادگیری زبان فرانسه در سطح پیشرفته است. این کتاب همه آنچیزی که یک دانش آموز پیشرفته برای تسلط کامل به زبان فرانسه نیاز دارد را در برمی‌گیرد و پوشش می‌دهد.

فایل PDF کتاب Le Bon Usage دانلود

2) کتاب Learn French Vocabulary 2001:

کتاب earn French Vocabulary 2001

کتاب Learn French Vocabulary 2001 به 13 بخش و 180 درس تقسیم شده که به همراه فایل های صوتی ارائه می‌شود. شامل 2001 لغت از پرکاربردترین لغات زبان فرانسه است که همراه با تلفظ آن تدوین شده‌است. لغات در یک صفحه به همراه تصویرو اشکال گرافیکی نمایش داده‌شده است. در این کتاب ترجمه لغات ذکر شده و چند جمله به عنوان مثال برای درک بهتر لغات به دو زبان فرانسه و انگلیسی در زیر آن آمده است.

فایل PDF کتاب Learn French Vocabulary 2001 دانلود
فایل‌های صوتی کتاب Learn French Vocabulary 2001 (پارت 1-5) دانلود
فایل‌های صوتی کتاب Learn French Vocabulary 2001 (پارت 6-9) دانلود
فایل‌های صوتی کتاب Learn French Vocabulary 2001 (پارت 10-13) دانلود

3) کتاب new penguin paraller text:

کتاب new penguin paraller text

کتاب new penguin paraller text دارای داستان های کوتاه متعدد است و کتاب به صورت موازی یک صفحه به زبان فرانسوی و یک صفحه به زبان انگلیسی نوشته شده است. هدف از این متد آشنایی کامل دانش آموز با کلمات نا آشنا در زبان فرانسه است.

فایل PDF کتاب new penguin paraller text دانلود
بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
362
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست