1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان فرانسه
  5. چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه

چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه

نویسنده:

زمان مطالعه: 6 دقیقه

چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه

چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه

نویسنده:

مطالعه: 6 دقیقه

یکی از بهترین روش‌هایی که به کمک آن می‌توانید پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در سطح زبان خود مشاهده کنید، استفاده از کتاب‌های یادگیری زبان فرانسه است. ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر پاسخ به سوال “چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟“،5 مورد از بهترین کتاب‌های یادگیری زبان فرانسه را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها، بتوانید آسان‌تر از قبل به یادگیری این زبان ادامه دهید. در ادامه با ما همراه باشید!

چرا زبان فرانسه را یاد بگیریم؟

خیلی از افراد ممکن است بپرسند اصلا چرا باید وقت خود را صرف یادگیری زبان فرانسه کنیم؟ دلایل زیادی وجود دارند که ما در ادامه آن‌ها را برای شما بیان کرده‌ایم:

افزایش دایره لغات زبان انگلیسی با یادگیری زبان فرانسه!

با توجه به اینکه حدود 50 درصد لغات انگلیسی از زبان فرانسه وارد این زبان شده‌اند، یادگیری زبان فرانسه می‌تواند کمک زیادی در یادگیری زبان انگلیسی بکند. علاوه بر این نیز، تجربه نشان داده‌است افرادی که به زبان فرانسه تسلط بیشتری دارند، مهارت گرامری بهتری در زبان انگلیسی نیز از خود نشان می‌دهند.

چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه

افزایش شانس پذیرش در دانشگاه‌های مطرح دنیا

فرانسه یکی از کشورهایی است که به جذب دانشجویان خارجی می‌پردازد. این کشور با توجه به اینکه به دنبال رشد بیشتر در حوزه‌های مختلف تکنولوژی است، نیاز دارد دانشجویان نخبه زیادی در این حوزه‌ها جذب کند. شما برای اینکه بتوانید در دانشگاه‌های مطرح این کشور تحصیل کنید، باید به زبان فرانسه مسلط باشید.

زبان فرانسه دروازه ورود به زبان‌های دیگر دنیاست!

پیش‌تر بیان کردیم که یادگیری زبان فرانسه در افزایش دایره لغات زبان انگلیسی نیز موثر است. اما این تمام ماجرا نیست! زبان‌های رومانیایی، ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی از دیگر زبان‌هایی هستند که وابستگی نسبی به زبان فرانسه دارند. افرادی که قصد یادگیری این زبان‌ها را دارند، می‌توانند با یادگیری زبان فرانسه، مهارت خود را به طرز شگفت‌ انگیزی افزایش دهند.

بیشتر بخوانید  دانلود کتاب istanbul سطح B1 و B2

یادگیری زبان فرانسه، اولین نیاز برای مهاجرت!

فرانسه یکی از کشورهایی است که در این سال‌ها تعداد زیادی مهاجر جذب کرده است. افرادی که در این سال‌ها به فکر مهاجرت از کشور افتاده‌اند، مطمئنا فرانسه یکی از کشورهایی است که در لیست خود قرار داده‌اند. اما برای مهاجرت به این کشور، باید در ابتدا زبان فرانسه خود را تقویت کنید و مدارک معتبر مرتبط با آن را نیز به دست آورید.

چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه

چرا فرانسه را با کتاب یاد بگیریم؟

زبان فرانسه امروزه به یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین زبان‌ها تبدیل شده‌است و همان‌طور که می‌دانید یادگیری آن نیاز به تمرین و تکرار فراوان دارد. روش‌های زیادی هم برای یادگیری این زبان شیرین وجود دارند که هر کدام می‌توانند کمک کننده باشند. انواع روش‌های یادگیری زبان عبارتند از: شرکت در کلاس‌های حضوری، یادگیری زبان فرانسه به صورت خودخوان، استفاده از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان و شرکت در دوره‌های مجازی آموزش زبان فرانسه لیموناد. اما یکی از بهترین روش‌هایی که امروزه تاثیر آن در یادگیری هر زبانی اثبات شده‌است، استفاده از کتاب‌ است. یادگیری زبان خود سبب تقویت و تمرین مغز انسان می‌شود. اما زمانی که یادگیری زبان به کمک کتاب انجام شود، تمرین مغز انسان به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد. همین امر نیز سبب می‌شود فرد بهتر و سریع‌تر از قبل زبان فرانسه را یاد بگیرد.

همچنین، امروزه ثابت شده‌است که استفاده از کتاب برای یادگیری زبان، سبب افزایش حافظه انسان می‌شود. این یعنی شما می‌توانید راحت‌تر تعداد بیشتری از لغات را یاد بگیرید. علاوه بر این‌ها نیز، کتاب یکی از بهترین عوامل بهبود تمرکز فرد است. زمانی که شما فرایند یادگیری زبان فرانسه را با تمرکز بیشتر انجام دهید، مطمئنا سریع‌تر و راحت‌تر در این مسیر پیش خواهید رفت.

چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه

همان‌طور که گفتیم یکی از راه‌های یادگیری زبان فرانسه شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی لیموناد است. پکیج آموزشی کتاب Taxi A1 یک منبع عالی و جامع برای یادگیری زبان فرانسه است که از طریق لینک زیر به آن دسترسی خواهید داشت. این دوره برای افراد مبتدی که به‌دنبال بهبود هر چهار مهارت ضروری زبان از صفر تا صد هستند، مناسب است.

بیشتر بخوانید  معرفی بهترین کتاب های برنامه نویسی پایتون

آموزش رایگان کتاب Taxi A1 برای یادگیری زبان فرانسه – ترم یک

بهترین کتاب‌های یادگیری زبان فرانسه کدام‎‌اند؟

کتاب‌های زیادی برای یادگیری زبان فرانسه در بازار به فروش می‌رسند. اما شما باید به دنبال کتابی باشید که بتواند به صورت اصولی در یادگیری زبان فرانسه به شما کمک کند. در این بخش از مقاله “چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه”، ما برخی از بهترین کتاب‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به یادگیری زبان فرانسه بپردازید را معرفی کرده‌ایم:

کتاب Moments Litteraires: An Anthology for Intermediate French

اگر به دنبال یادگیری نکات گرامری زبان فرانسه از صفر تا صد هستید، کتاب Moments Litteraires: An Anthology for Intermediate French می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این کتاب برای آموزش زبان فرانسه از داستان‌های جذابی استفاده کرده‌است. داستان‌های قرون وسطی از جذابیت خاصی برخوردارند و به وفور در این کتاب وجود دارند. به همین دلیل زمانی که زبان‌آموز از این کتاب استفاده می‌کند به یادگیری زبان علاقه‌مند می‌شود.

این کتاب در قالب داستان‌های فرانسوی، به آموزش متداول‌ترین فعل‌ها و عبارات زبان فرانسه و همچنین نکات گرامری پرداخته‌است. با این کار، شما می‌توانید مهارت‌های نوشتاری و گرامر خود را تقویت کنید.

کتاب Moments Litteraires: An Anthology for Intermediate French

کتاب Complete Language Pack: French، یادگیری فرانسه با روزی 15 دقیقه مطالعه!

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که مشغله زیادی دارید این کتاب می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما تلقی شود. کتاب Complete Language Pack: French تمام مفاهیم کلیدی مورد نیاز برای یادگیری زبان فرانسه را به صورت خلاصه و در قالب تصاویر و عبارات کوتاه بیان کرده‌‌است. به همین دلیل هم شما می‌توانید با صرف روزانه 15 دقیقه تسلط خوبی در زبان فرانسه به دست آورید. با توجه به اینکه این کتاب از تصاویر برای آموزش زبان استفاده کرده‌است، بهتر مفاهیم کلیدی را در ذهن شما حک می‌کند.

کتاب Complete Language Pack: French، یادگیری فرانسه با روزی 15 دقیقه مطالعه!

کتاب Complete French، برای یادگیری از صفر!

افرادی که هیچ دانشی از زبان فرانسه ندارند و به اصطلاح اول راه هستند می‌توانند به سراغ کتاب Complete French بروند. تألیف این کتاب به گونه‌ای است که می‌تواند به تقویت تمام مهارت‌های شما کمک کند. این کتاب علاوه بر مفاهیم پایه و گرامری، به آموزش عبارات و لغات مهم زبان فرانسه نیز پرداخته‌است. علاوه بر این نویسنده کتاب به این موضوعات بسنده نکرده و برای تقویت مهارت شنیداری شما، یک فایل صوتی در کنار کتاب ارائه کرده‌است. Complete French را می‌توان یک کتاب کامل برای رساندن تمام مهارت‌های شما در زبان فرانسه از صفر به صد تلقی کرد.

بیشتر بخوانید  دانلود کتاب منشن a1.1 تا b1.2

کتاب Complete French، برای یادگیری از صفر!

کتاب Savoir-Faire: An Advanced French Course

کتاب Savoir-Faire: An Advanced French Course یکی از بهترین کتاب‌هایی است که همه افراد در همه سطوح می‌توانند برای یادگیری زبان فرانسه از آن کمک بگیرند. این کتاب به گونه‌ای است که شما می‌توانید با خواندن آن، مهارت‌های چهارگانه خود را در زبان فرانسه تقویت کنید. امروزه افراد زیادی که قصد مهاجرت و سفر به کشور فرانسه را دارند، از این کتاب برای تسلط به زبان فرانسه استفاده می‌کنند.

کتاب Savoir-Faire: An Advanced French Course

یادگیری افعال با کتاب 501French Verbs

اگر شما جزو افرادی هستید که تسلط نسبی به زبان فرانسه دارید و به دنبال تقویت دایره لغات خود هستید کتاب 501French Verbs می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای شما باشد. این کتاب با افعال زیادی که دارد می‌تواند در افزایش مهارت تکلم شما نقش بسزایی داشته‌باشد. این کتاب گرامر زبان فرانسه را به بهترین شکل ممکن برای شما تدریس می‌کند. مثال‌هایی که در این کتاب برای آموزش زبان فرانسه آورده شده‌اند، در یادگیری این زبان شیرین تاثیر شگفت انگیزی دارند.

یادگیری افعال با کتاب 501 French Verbs

سخن پایانی

در مقاله “چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + معرفی 5 کتاب برای یادگیری زبان فرانسه” سعی کردیم علاوه بر معرفی 5 تا از بهترین کتاب‌هایی که می‌توانند در یادگیری زبان فرانسه به شما کمک کنند، دلایل اهمیت یادگیری زبان فرانسه را بررسی کنیم. کتاب‌هایی که در این مقاله به شما عزیزان معرفی شدند با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند هر کدام گزینه ایده‌آلی برای شما تلقی می‌شوند. بسته به نیازی که شما دارید می‌توانید بهترین گزینه را از میان این کتاب‌ها انتخاب کنید.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
41
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست