1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان انگلیسی
  5. بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

مطالعه: 5 دقیقه

با یک جست‌وجوی ساده در اپ استور app store یا گوگل پلی استور google play store متوجه می‌شوید که هزاران اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. اما کدام یک از اپلیکیشن‌های آموزشی به عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی هستند؟ کدام اپلیکیشن برای شما مناسب است؟ کدام اپلیکیشن محبوب‌تر است؟

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام‌اند؟

گفتیم هزاران اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. برای این که بتوانید بهترین اپلیکیشن را پیدا کنید نیاز به ساعت‌ها وقت دارید تا تعدادی از آن‌ها را امتحان کرده و مناسب‌ترین را انتخاب کنید. در این پست فهرستی از اپلیکیشن های محبوب برای یادگیری زبان انگلیسی را آماده کرده‌ایم تا بتوانید مسیر جست‌وجوی کوتاه‌تری بپیمایید. سعی کرده‌ایم در این لیست اپلیکیشن‌هایی را معرفی کنیم که بیشترین نرخ دانلود و رضایت کاربران را داشته‌اند. هم‌چنین در این لینک فهرستی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان خارجی را معرفی کرده‌ایم که علاوه بر زبان‌های دیگر برای زبان انگلیسی نیز قابل استفاده هستند.

Cake: با استفاده از ویدیوها و محتوای صوتی رایگان به زبان انگلیسی مسلط شوید!

در این برنامه به صورت روزانه ویدیوهایی از یوتیوب با زیرنویس قرار می‌گیرد. پس از هر خط زیرنویس شما می‌توانید آن را تکرار کنید و صدای خود را ضبط کنید و به وسیله‌ی هوش مصنوعیِ برنامه چک کنید که آیا جملات را صحیح تلفظ کرده‌اید یا نه. اصطلاحات و عباراتی که در مکالمات روزمره‌ی انگلیسی زبانان استفاده می‌شود توسط مردم محلی تلفظ می‌شوند و شما می‌توانید هم‌زمان با یادگیری زبان با تکرار عبارات روی لهجه‌ی خود کار کنید. درس‌ها کوتاه و سرگرم کننده هستند و همچنین می‌توانید با انجام آزمون‌ها مهارت‌های خود را محک بزنید. برنامه قابلیت ذخیره‌ی درس‌ها و بازبینی آن‌ها را نیز دارد.

بیشتر بخوانید  دانلود کتاب first friends 1 به همراه فایل صوتی (مجموعه کامل)

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی-cake

+دانلود اپلیکیشن cake: اندروید ، ios

از طریق لینک زیر در لیموناد به آموزش ارزشمند مکالمه‌ی زبان انگلیسی به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

آموزش رایگان مکالمه زبان انگلیسی با کتاب basic vocabulary in use

با ربات mondly صحبت کنید!

در این اپلیکیشن لغات را به صورت تصویری و با بازی یاد می‌گیرید و با تکمیل جملات با کاربرد آن‌ها نیز آشنا می‌شوید. برای آگاهی از این که آیا لغات را به درستی تلفظ می‌کنید یا خیر، این امکان وجود دارد که با ربات اپلیکیشن صحبت کنید. ربات با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی به شما پاسخ می‌دهد و نیز نحوه‌ی تلفظ شما را بررسی می‌کند و هم‌چنین میزان پیشرفت شما را در یک بازه‌ی زمانی روی نمودار نشان می‌دهد. Mondly بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و یک اجتماع بزرگ از کاربران دارد که می‌توانید امتیازتان را با آن‌ها مقایسه کنید. این برنامه دارای آموزش 33 زبان مختلف از جمله فارسی می‌باشد.

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

+دانلود اپلیکیشن mondly: اندروید ، ios

در Busuu با افراد بومی ارتباط برقرار کنید.

در بوسوو واژگان تا زمانی که در ذهن شما ماندگار شوند بارها مرور خواهند شد. بوسوو از شما درباره‌ی زمان‌هایی که تمایل دارید به یادگیری زبان اختصاص دهید سوال می‌پرسد و در نهایت در ساعات مشخص شده یادآوری می‌کند که باید به تمرین بپردازید. همچنین بوسوو یک اجتماع 120 میلیون نفره از افراد بومی دارد که می‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید و مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف یادگیری زبان حل کنید.

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

+دانلود اپلیکیشن Busuu: اندروید ، ios

+دانلود اپلیکیشن Beelinguapp: اندروید ، ios

Elsa Speak صدای شما را می‌شنود!

Elsa Speak یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی است که روی تلفظ کلمات تمرکز دارد. این اپ کلمات را در موضوعات مختلف (سلامت، غذا، زیبایی…) یا بر اساس تلفظ حروف مختلف دسته بندی کرده است که می‌توانید هرکدام را انتخاب و تمرین کنید. هم‌چنین می‌توانید یک برنامه‌ی آموزشی را که برای شما طراحی شده است (بر اساس چالش‌هایی که برای تلفظ با آن روبرو شده‌اید) دنبال کنید تا مشکلات شما در تلفظ برطرف شود. Elsa Speak با استفاده از هوش مصنوعی صدای شما را می‌شنود و تحلیل و بررسی می‌کند و اشتباهاتتان را اصلاح می‌کند.

بیشتر بخوانید  آشنایی با بخش دوم اسپیکینگ آزمون آیلتس - IELTS Speaking

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

+دانلود اپلیکیشن Elsa Speak: اندروید ، ios

تصحیح خودکار هوشمندِ Grammarly

اپلیکیشن Grammarly بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در زمینه‌ی دستور زبان است. اگر این روزها تصمیم به نوشتن متون یا ایمیل یا… به زبان انگلیسی گرفته‌اید، متن آن را بنویسید و Grammarly بدون اینکه نیازی به کپی کردن متن در اپلیکیشن باشد، آن را از نظر گرامری و املا بررسی و اصلاح می‌کند! در حقیقت یک صفحه کلید ساده است که در همه‌ی برنامه‌های شما کار می‌کند.

برخی از ویژگی‌های Grammarly عبارتند از:

  • بررسی املا و گرامر پیشرفته و تصحیح خودکار هوشمند
  • مترادف یاب و تقویت کننده واژگان
  • پیشنهاداتی برای ساده کردن جملات لفظی و بهبود وضوح
  • پیشنهادات آنی برای نوشتن
  • پیش بینی متن چند کلمه‌ای
  • پیش بینی ایموجی و نوار جستجو

+دانلود اپلیکیشن Grammarly: اندروید ، ios

برای دسترسی به آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته توسط مدرس گرامی خانم عفت بهبود روی این لینک کلیک کنید. هم‌چنین ما در لیموناد مجموعه‌ی کامل و ارزشمندی از آموزش‌های زبان انگلیسی کودکان و بزرگسالان برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم که با لینک زیر به آن‌ها دسترسی خواهید داشت:

پکیج‌های آموزش زبان انگلیسی

اگر شما هم اپلیکیشن‌های محبوب و پر کاربرد دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی می‌شناسید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
129
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست