1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. نرم افزار
  4. After Effects
  5. معرفی دوره آموزشی جامع افترافکت و موشن گرافیک

معرفی دوره آموزشی جامع افترافکت و موشن گرافیک

نویسنده:

زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی دوره آموزشی جامع افترافکت و موشن گرافیک

معرفی دوره آموزشی جامع افترافکت و موشن گرافیک

نویسنده:

مطالعه: 4 دقیقه

در این مقاله قصد معرفی دوره آموزشی جامع افترافکت و موشن گرافیک – پروژه محور را به شما همراهان گرامی داریم. به این صورت می‌توانید با یک یادگیری کامل یک دوره آموزشی به درآمد عالی برسید. ساخت موشن گرافیک امروزه بسیار پرطرفدار است و خواهان زیادی دارد. افراد زیادی دوست دارند از موشن گرافیک برای تبلیغ محصولات و کسب و کار خود استفاده کنند. با استفاده از موشن گرافیک می توانید به راحتی در ذهن مخاطب ماندگار شوید و می توانید پیام خود را به صورت تصویری و زیبا در ذهن مخاطب حک کنید. همچنین بسیاری از کسب و کار ها و برند ها از این تخصص برای برند سازی استفاده می کنند. به این صورت می توانند در مدت زمان طولانی نام خود را در جامعه و بین مردم جا بیاندازند و برند خود را داشته باشند. اگر شما نیز علاقه دارید تا در زمینه افترافکت و موشن گرافیک اطلاعاتی کسب کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

معرفی دوره آموزشی جامع افترافکت و موشن گرافیک

در دوره آموزشی جامع افترافکت و موشن گرافیک بنا داریم که بصورت کامل شما را با نرم افزار افتر افکت آشنا سازیم و چگونگی استفاده از ابزارهای آن در قالب پروژه های مختلف بیان کنیم. اگر جز افرادی هستید که به موشن گرافیک علاقه مندید و نمی دانید باید از کجا و چطور شروع کنید پس این دوره مناسب شماست. این دوره می تواند برای شما یک نقطه شروع خوب و یک مسیر مطمئن و سریع بسازد. در دوره آموزشی جامع افتر افکت و موشن گرافیک شما را بصورت تخصصی و پروژه محور با افترافکت و موشن گرافیک آشنا می سازیم و برای ورود به بازار کار آماده می کنیم.

دوره جامع افتر افکت و موشن گرافیک در شش فصل و 23 ساعت ویدیو آموزشی تهیه شده است که در هر فصل به صورت کاربردی به آموزش موشن گرافیک پرداخته ایم و طعم شیرین موشن گرافیک را در این دوره تجربه می کنید. هدف اصلی ما در این دوره رسیدن به کسب درآمد است، بعد از اتمام این دوره می توانید به راحتی از مجموع نکات آموزشی به کسب درآمدهای خوبی در بازار فعلی برسید.

آنچه در دوره آموزشی جامع افتر افکت و موشن گرافیک – پروژه محور بیان می شود:

  • آموزش کامل نرم افزار افتر افکت
  • آشنایی کامل با ساخت موشن گرافیک های تبلیغاتی
  • یادگیری ساخت انواع لوگوموشن
  • معرفی استوری موشن و آموزش ساخت انواع استوری موشن
  • آموزش ساخت بنرهای گیف تبلیغاتی برای سایت
  • آموزش استفاده از پروژه های آماده

موشن گرافیک چیست ؟

موشن گرافیک یعنی طراحی تصاویر متحرک به صورت جذاب و زیبا که در زمانی کوتاه یک پیام را به مخاطب می دهد که از آن می توان در همه حوزه های مختلف از جمله تبلیغات، فرهنگی، برند سازی و … استفاده کرد. این رشته به لطف تکنولوژی و پیشرفت علم به وجود آمده است و توانسته تحول عظیمی در صنعت تبلیغات، فیلمسازی و … به وجود آورد. رشته طراحی و ساخت موشن گرافیک امروزه در ایران و در کل دنیا بسیار پرطرفدار و پولساز است. افراد می توانند به راحتی از این هنر و مهارت کسب درآمد کنند. امروزه موشن گرافیک را در همه جا در فیلم های سینمایی، تیزر های تبلیغاتی، شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و… استفاده می شود.

موشن گرافیک چیست ؟

شخصی که طراح موشن می باشد با استفاده از هنر خود و امکاناتی که در اختیار دارد، می تواند آثار زیبایی خلق کند. این طراحان می توانند کاراکترها و المان های گرافیکی را به حرکت در بیاورند و تصاویر بصری زیبایی را ایجاد کنند. موشن گرافیک می توانند موضوعات را به گونه ای نمایش دهند و پیام را به گونه ای به مخاطب نشان دهند که یک تصویر ثابت هیچ گاه نمی تواند این کار را انجام دهد.

دوره آموزشی جامع افتر افکت و موشن گرافیک – پروژه محور یک امکان بی نظیر

افراد با دوره آموزشی جامع افتر افکت و موشن گرافیک – پروژه محور می توانند به راحتی این هنر را فرا بگیرند. در این دوره آموزش افترافکت مقدماتی، آموزش افترافکت پیشرفته و آموزش موشن گرافیک به افراد علاقه مند آموزش داده می شود. این دوره برای هر فردی که در سطوح مختلف می باشد می تواند بسیار مفید واقع شود. مهم نیست اگر شما اصلا با این هنر آشنایی نداشته باشید. زیرا می توانید توسط دوره آموزشی جامع افتر افکت و موشن گرافیک از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته به این رشته تسلط پیدا کنید. اگر قصد یادگیری موشن گرافیک را دارید بهتر است به صورت تخصصی و زیر نظر افراد کاربلد این کار را فرا بگیرید. به این صورت می توانید با تمام جزئیات و نکات مرتبط با این رشته آگاهی پیدا کنید. همچنین آن را به صورت حرفه ای فرا بگیرید.

معرفی دوره آموزشی جامع افترافکت و موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک جزو یکی از پولسازترین مهارت ها در بازار کار است. به شرطی که افراد بتوانند در این زمینه تسلط کافی را به دست آورند. این آموزش به شما این امکان را می دهد که بتوانید با خیال راحت در یک دوره حرفه ای با استاد خوش جناب سهیل جهانی، آموزش افترافکت و موشن گرافیک را فرا بگیرید. افراد می توانند در هر سطحی که هتسند از مقدماتی تا پیشرفته از این مجموعه آموزشی استفاده کنند. همچنین با استفاده از پشتیبانی دوره آموزشی به صورت کاملا حرفه ای آموزش دیده و وارد بازار کار شوند. این یک فرصت عالی و استثنایی می باشد که در اختیار افراد قرار گرفته است.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
40
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست