1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. وب مستر
  4. تولید محتوا
  5. 5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین

5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین

زمان مطالعه: 4 دقیقه

5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین

5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین

مطالعه: 4 دقیقه

اگر برای تولید محتوا یا تبلیغات کسب و کار خودتان به یک ویدیوی موشن گرافی نیاز دارید و وقت و بودجه‌ی کافی برای کار با یک موشن گرافیست حرفه‌ای را ندارید، بهترین راه برای شما استفاده از سایت‌های آنلاین ساخت موشن گرافیک است. البته برای ساخت موشن گرافیک از اپلیکیشن‌های موبایل و نرم‌افزارهای کامپیوتری نیز می‌توانید استفاده کنید اما گاهی زمان و امکانات لازم برای نصب را ندارید. در این شرایط است که سایت‌ های آنلاین ساخت موشن گرافیک به کمک شما می‌آیند و سرعت انجام کارها را بیشتر می‌کنند.

معرفی سایت های ساخت موشن گرافیک آنلاین

موشن گرافیک این روزها یکی از پرطرفدارترین ویدیوها به خصوص برای تبلیغات کسب و کارها است. این نوع ویدیوی جذاب شامل کاراکترها و اشیای متحرک است و برای دقایق بیشتری مخاطب را در صفحه‌ی شما نگه می‌دارد. در نتیجه زمان بیشتری برای متقاعد کردن او برای خرید یا استفاده از خدماتتان دارید البته این که آیا متقاعد بشود یا نه بستگی به کیفیت محصول و هنر و خلاقیت شما در نحوه‌ی معرفی دارد. در ادامه به معرفی 5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین می‌پردازیم.

Vista Creat، یک سایت جامع برای طراحی‌های گرافیکی

vista creat یک پلتفرم رایگان طراحی گرافیک آنلاین است. در این سایت می‌توانید در کم‎‌ترین زمان تصاویر و موشن گرافیک‌های عالی طراحی کنید. همه چیز از جمله تصاویر، موسیقی، ویدئو، حرکت، اشکال هندسی و… در vista creat آماده است؛ فقط کافی است شما آن‌ها را در بهترین حالت با هم ترکیب کنید و مشخص کنید هر آیتم چگونه حرکت کند. از این سایت علاوه بر ساخت موشن گرافیک برای طراحی‌های گرافیکی دیگر نیز می‌توانید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  زیبراش و مایا دو نرم افزار مکمل و محبوب برای ساخت کاراکتر

5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین

FlexClip با هزاران قالب انعطاف پذیر برای ساخت موشن گرافیک

این سایت برای ساخت موشن گرافیک هزاران قالب خیره کننده در زمینه‌های ورزشی، آموزشی، معرفی کسب و کار، تبلیغ محصول و… را به صورت آنلاین در اختیار شما می‌گذارد. کتابخانه‌ای با بیش از 4 میلین ویدیو و تصویر، بیش از 3 میلیون آیتم متحرک و بیش از 74000 موسیقی و موارد با ارزش دیگری دارد که با استفاده از آن‌ها بدون دانش قبلی می‌توانید موشن گرافیک‌های خلاقانه‌ای طراحی کنید.

FlexClip

Wideo یک سایت ساده برای ساخت موشن گرافیک آنلاین برای افراد تازه کار

Wideo ابزار زیادی برای ساخت موشن گرافیک به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. این پلتفرم از ابتدا برای حل مشکل کسانی که زمان زیادی برای یادگیری نرم‌افزارهای حرفه‌ای ندارند طراحی شد. در این سایت می‌توانید یک موشن گرافیک را خودتان از ابتدا بسازید یا از قالب‌های آماده‌ی سایت استفاده و آن‌ها را ویرایش کنید. برای استفاده از Wideo باید از vpn استفاده کنید.

5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین

Animaker، محبوب موشن گرافیست ها!

این سایت برای افراد تازه کاری که آشنایی زیادی با موشن گرافیک ندارند بسیار مناسب است. دسترسی به امکانات آن آسان است و اگر کمی ابزارهای مختلف آن را امتحان کنید به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. از امکانات این سایت می‌توان به وجود کاراکترها و امکان تغییر و شخصی سازی آن‌ها، امکان افزودن ویدیو و موسیقی و تصاویر و… اشاره کرد. در حال حاضر بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر دنیا موشن گرافیک آنلاین خود را در این سایت ساخته‌اند.

انیمیکر animaker

Biteable، دسترسی به قالب های ساده و آماده

یکی دیگر از سایت های ساخت موشن گرافیک آنلاین، سایت معروف Biteable است. در این سایت نمونه‌های متنوعی از تصاویر، اینفوگرافیک، قالب‌های پیش‌ساخته و انیمیشن به منظور اهداف تبلیغاتی، آموزشی و … وجود دارد. به سادگی می‌توانید از متن و قالب‌های ساده‌ی سایت استفاده و برای ایجاد موشن گرافیک آن‌ها را ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

biteable موشن گرافیک

حتما متوجه شده‌اید که برای برجسته‌کردن مفهوم یک پیام و انتقال سریع و آسان آن جلوه‌های بصری بسیار تأثیرگذار هستند و به همین دلیل است که موشن گرافیک این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید یا به دلایل مختلف نیاز به مخاطبین بیشتر و توجه آن‌ها دارید از اهمیت موشن گرافیک غافل نشوید. علاوه بر سایت هایی که در این پست برای ساخت موشن گرافیک آنلاین به شما معرفی کردیم، در لیموناد مجموعه‌ی ارزشمندی از آموزش‌های ساخت موشن گرافیک حرفه‌ای در نرم افزارهای افتر افکت، سینما فوردی و… برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم که از طریق لینک‌های زیر به آن‌ها دسترسی خواهید داشت:

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
1K
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مشخصه که علاقمند به یادگیری در حوزه فیلم و انیمیشن سازی هستید.

کد تخفیف: ab38fa66dz

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست