1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. کسب و کار
  4. اینستاگرام
  5. بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین برنامه ساخت تیزر با گوشی

بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

مطالعه: 5 دقیقه

تیزر یک کلیپ ویدیویی کوتاه است که به منظور جذب مخاطب طراحی و تدوین می‌شود. در تیزرهای تبلیغاتی معمولاً کسب و کارها با یک اشاره‌ی کوچک و جذاب به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند و از توضیح جزئیات اجتناب می‌کنند تا حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزند. اما چرا ویدیو؟ آمارها نشان می‌دهند در بین انواع محتوا، محتواهای ویدیویی طرفداران بیشتری دارند و باعث جذب مشتریِ بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر می‌شوند. امروزه با توجه به استفاده‌ی کسب و کارها از پلتفرم‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، افراد بیشتری در جست‌وجوی بهترین برنامه ساخت تیزر با گوشی هستند تا در کمترین زمان و در هر مکانی بتوانند تیزرهای تبلیغاتی خود را برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی آماده کنند. در این پست بعد از بررسی انواع تیزر به معرفی چند نرم‌افزار ساخت تیزر با گوشی می‌پردازیم.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

صاحبان کسب و کار باید با توجه به نیاز خود و مقدار بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته‌اند یکی از انواع تیزرهای تبلیغاتی را انتخاب کنند:

  1. تیزرهای رئال: این نوع تیزرها معمولاً با فیلمبرداری از یک محیط واقعی و بر اساس یک سناریوی از پیش تعریف شده ایجاد می‌شوند. ممکن است این تیزرها با حضور یک یا چند بازیگر و یا بدون حضور هیچ بازیگری و فقط با فیلمبرداری از تجهیزات و مراحل انجام کار ساخته شوند.
  2. تیزرهای موشن گرافیک: همانطور که قبلا در موشن گرافیک چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ گفتیم، یکی از روش‌های تبلیغات استفاده از گرافیک‌های متحرک است که به دلیل قیمت مناسب‌تر، جذب مخاطب بیشتر و… این روزها کاربرد و طرفداران بسیاری دارد. همچنین در معرفی برنامه ساخت موشن گرافیک با موبایل” و  “معرفی بهترین نرم افزارهای ساخت موشن گرافی” برنامه‌های بسیار کاربردی برای ساخت موشن گرافیک به شما معرفی کرده‌ایم.
  3. تیزرهای تلفیقی: در تیزرهای تلفیقی در واقع ترکیبی از تیزر رئال و تیزر موشن گرافیک با استفاده از جلوه‌های ویژه و جلوه‌های بصری به کار می‌رود. معمولا برای ساخت تیزرهای تلفیقی به زمان و هزینه‌ی بیشتری نسبت به دو نوع دیگر نیاز است.
بیشتر بخوانید  5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین

معرفی بهترین برنامه های ساخت تیزر با گوشی

موشو MoShow

یکی از برنامه‌های مناسب ساخت تیزر تبلیغاتی برنامه‌ی موشو با امکانات فوق‌العاده‌ی آن است. می‌توانید ویدیوها و تصاویری که در نظر دارید را در برنامه باز کنید و به صورت اسلاید پشت سر هم قرار دهید. یکی از قابلیت‌های موشو این است که می‌توانید نحوه‌ی ظاهر شدن یا تغییر هر اسلاید را مشخص کنید. با توجه به این که کلیپ شما در کدام شبکه‌ی اجتماعی قرار است منتشر شود می‌توانید سایز مناسب آن را انتخاب کنید. برای مثال سایز 1:1 برای پست‌های اینستاگرام و سایز 9:16 برای انتشار کلیپ در استوری اینستاگرام مناسب است.

با پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید به امکانات بیشتر و حرفه‌ای تر موشو دسترسی داشته باشید اما بدون این کار هم ساخت یک کلیپِ تبلیغاتیِ عالی امکان‌پذیر است.

ساخت تیزر-MoShow

+ لینک دانلود اپلیکیشن: اندروید  –  ios

 اینشات Inshot بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌هایی که باید حتما در موبایل نصب کنید بدون شک اینشات است. چه صاحب کسب و کار باشید چه یک کاربر معمولی موبایل، اینشات حسابی به کارتان می‌آید! با این برنامه می‌توانید با استفاده از عکس‌ها و ویدیوهایی که از محصولات یا مراحل انجام خدمات خود گرفته‌اید یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای بسازید. در اینشات امکان افزودن موسیقی دلخواه، متن، ویدیو و … به پروژه‌ی خود را دارید. میتوانید قسمتی از ویدیو را ببرید یا صدای خود را ضبط کرده و به کلیپ اضافه کنید در حالی که یک موسیقی در پس‌زمینه در حال پخش است. حتی اگر کاربر معمولی هستید از امکانات اینشات استفاده کنید و با عکس‌هایی که از خودتان گرفته‌اید کلیپ‌های جذاب بسازید.

بیشتر بخوانید  5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین

بهترین برنامه ویرایش ویدیو-Inshot

+ لینک دانلود اپلیکیشن: اندروید  – ios

برنامه Boosted

در ابتدای ورود به Boosted می‌توانید به جای ساخت یک حساب کاربری جدید، آن را به اکانت گوگل خود متصل کنید و با همان اکانت وارد برنامه شوید. یکی از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن قالب‌های متنوع مخصوص هر کسب و کار است. برنامه از شما می‌پرسد که برای چه نوع کسب و کاری می‌خواهید تیزر تبلیغاتی بسازید؟ سپس متناسب با نوع کسب و کار قالب‌های آماده را نمایش می‌دهد. البته با لمس گزینه‌ی Skip می‌توانید از این مرحله بگذرید. انواع قالب‌های آماده شامل: مد و فشن، غذا، زیبایی، بیزنس و … می‌باشد که سرعت ساخت کلیپ را بالا می‌برند و نیازی نیست که قالب را از ابتدا طراحی کنید.

ساخت تیزر با گوشی-Boosted

+ لینک دانلود اپلیکیشن: اندروید  –  ios

کاین مستر KineMaster

یکی دیگر از برنامه‌های پرکاربرد برای ویرایش و تدوین ویدیو، برنامه‌ی کاین مستر است که این‌بار برای ساخت تیزر می‌توانید از آن استفاده کنید. با امکانات این برنامه می‌توانید با ایجاد موشن گرافیک نیز به ساخت تیزر بپردازید. همچنین از فروشگاه کاین مستر می‌توانید بیش از 2500 ویدیو، افکت، صدا و… را دانلود کنید.

بهترین برنامه ساخت تیزر برای گوشی- kineMaster

+ لینک دانلود اپلیکیشن: اندروید  –  ios

برنامه VideoAdKing

با امکانات برنامه‌ی VideoAdKing  می‌توانید تیزرهای تبلیغاتی با کیفیت بالا ایجاد کنید. می‌توانید قالب‌های آماده‌ی موجود در برنامه را به دلخواه خود دستکاری کنید و همچنین متن‌هایی با فونت‌های مختلف به آن اضافه کنید. ویژگیِ دیگرِ برنامه این است که می‌توانید لوگوی برند خودتان را به پروژه اضافه کنید و در نهایت امکانِ تولید خروجی به صورت Gif نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید  5 سایت ساخت موشن گرافیک آنلاین

+ لینک دانلود اپلیکیشن: اندروید  –  ios

کدام برنامه را برای ساخت تیزر انتخاب کنیم؟

حتما متوجه شده‌اید که برنامه‌های زیاد و متنوعی برای ساخت تیزر با گوشی موجود است، اما این که کدام برنامه بهترین است بستگی به شما و اولویت‌هایتان دارد. چند برنامه‌ی مختلف را دانلود کنید و مدتی با آن‌ها کار کنید تا ببینید با کدام برنامه راحت‌تر می‌توانید تیزر بسازید و کدام برنامه برای شما مناسب‌تر است.

در لیموناد مجموعه ارزشمندی از آموزش‌های تولید محتوا و همچنین ساخت تیزر تبلیغاتی برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

دوره رایگان ورود به بازار کار ساخت تیزرهای تبلیغاتی

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
10K
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مشخصه که علاقمند به یادگیری در حوزه فیلم و انیمیشن سازی هستید.

کد تخفیف: ab38fa66dz

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست