1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. برنامه نویسی
  4. هوش مصنوعی و علم داده
  5. معرفی سایت های ادیت فیلم با هوش مصنوعی

معرفی سایت های ادیت فیلم با هوش مصنوعی

نویسنده:

زمان مطالعه: 5 دقیقه

معرفی سایت های ادیت فیلم با هوش مصنوعی

معرفی سایت های ادیت فیلم با هوش مصنوعی

نویسنده:

مطالعه: 5 دقیقه

برای اینکه بتوانید مخاطب بیشتری برای فیلم خود جذب کنید، باید جذابیت آن را از طریق یک ادیت حرفه‌ای افزایش دهید. ادیت فیلم یک کار تخصصی بوده و نیاز به مهارت و تجربه دارد. اما امروزه با ورود هوش مصنوعی به این عرصه، ادیت فیلم بسیار آسان‌تر از آن چیزی شده که فکرش را می‌کنید. ابزارهای هوش مصنوعی که به تازگی ارائه شده‌اند، علاوه بر ویرایش فیلم، می‌توانند کیفیت و وضوح تصویر را نیز افزایش دهند. ما در ادامه این مقاله به معرفی بهترین سایت های ادیت فیلم با هوش مصنوعی می‌پردازیم تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن‌ها، جذابیت فیلم خود را دو چندان کنید!

بهترین سایت‌های ادیت فیلم با هوش مصنوعی کدام‌اند؟

سایت‌های زیادی هستند که ویرایش فیلم را با استفاده از هوش مصنوعی انجام می‌دهند. هر یک از این سایت‌ها با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، می‌توانند گزینه مناسبی باشند. در ادامه، بهترین و کاربردی‌ترین سایت های ادیت فیلم با هوش مصنوعی را معرفی کرده‌ایم:

معرفی سایت های ادیت فیلم با هوش مصنوعی

وب سایت GliaCloud

یک شرکت تایوانی با راه اندازی سایت GliaCloud، توانسته کار ادیت فیلم را برای کاربران بسیار تسهیل کند. ویژگی منحصر به فرد این سایت، عدم نیاز به دانش ویرایش فیلم است. حتی می‌توانید با استفاده از داده‌هایی که در اختیار سایت قرار می‌دهید، یک ویدئو با کیفیت و جذاب تولید کنید. در واقع شما می‌توانید با چند کلیک ساده و صرف چند دقیقه، بهترین ویدئو دلخواه خود را تولید کنید.

بیشتر بخوانید  نحوه ساخت عکس با هوش مصنوعی بینگ

تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک پست یا مقاله مورد نظر را در سایت درج کنید، هوش مصنوعی ویدیوی مرتبط با آن را تولید می‌کند و می‌توانید آن را دانلود کنید. این وب سایت برای اسکریپت ویدئو، از NLP نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه برخی از مزایای این وب سایت را بیان کرده‌ایم:

  1. این وب سایت، از قالب‌های آماده خوبی برای ساخت سریع‌تر ویدئو برخوردار است؛
  2. شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف این سایت، ویدئو خود را سفارشی‌سازی کنید؛
  3. رابط کاربری این وب سایت، بسیار روان و کاربرپسند است.

معرفی سایت های ادیت فیلم با هوش مصنوعی

پشتیبانی بیش از 50 زبان مختلف دنیا توسط وب سایت Synthesia

یکی از بهترین وب سایت‌هایی که می‌تواند با تبدیل متن به ویدئو در ساخت یک ویدئو با کیفیت به شما کمک کند، وب سایت Synthesia است. شما می‌توانید با استفاده از این وب سایت، از ابزار پردازش زبان طبیعی بهره‌مند شوید. علاوه بر این وب سایت Synthesia این امکان را در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار داده‌است تا بتوانند ویدئو دلخواه خود را به 50 زبان مختلف ترجمه کنند. از جمله مزایای وب سایت Synthesia می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وجود ابزارهای مختلف برای سفارشی‌سازی ویدیو؛
  2. رابط جذاب و کاربرپسند؛
  3. امکان ساخت ویدئو به صورت اتوماتیک، در کمترین زمان ممکن.

پشتیبانی بیش از 50 زبان مختلف دنیا توسط وب سایت Synthesia

LightCut، ادیت فیلم با ابزارهای کاملا رایگان!

LightCut از دیگر ابزارهای ادیت ویدئو با هوش مصنوعی است. این وب سایت این امکان را به کاربران می‌دهد تا به صورت کاملا رایگان چندین ویدئو را آپلود کرده و با ترکیب آن‌ها یک ویدئو جدید بسازند. علاوه بر این نیز، کاربر می‌تواند صدا و موسیقی دلخواه خود را روی ویدئو قرار دهد. مزایای LightCut به شرح زیر است:

  1. دسترسی کاربر به موسیقی‌های مختلف؛
  2. قابلیت اضافه کردن متن دلخواه به ویدئو؛
  3. امکان استفاده از ابزارهای مختلف به صورت کاملا رایگان؛
  4. امکان کنترل میزان روشنایی و کنتراست؛
  5. وجود فیلترهای آماده برای افزایش جذابیت ویدئو.
بیشتر بخوانید  هوش مصنوعی بینگ چیست؟ + روش استفاده

LightCut، ادیت فیلم با ابزارهای کاملا رایگان!

Kaiber، استفاده از جلوه‌های فوق‌العاده

خیلی از کاربران، وب سایت Kaiber را با رابط کاربری ساده آن می‌شناسند. همچنین، هوش مصنوعی این وب سایت از قدرت خارق‌العاده‌ای برای ساخت ویدئو برخوردار است. شما می‌توانید با استفاده از تصاویر، متون و حتی صدای مد نظر، یک ویدئو جذاب طراحی کنید. در ادامه، برخی دیگر از مزایای استفاده از این وب سایت را بیان کرده‌ایم:

  1. قابلیت انتخاب تم دلخواه و حتی ایجاد تغییر در آن؛
  2. قیمت مناسب برای همه کاربران؛
  3. قابلیت برقراری ارتباط با سایر کاربران و حتی همکاری با آن‌ها در ساخت ویدئو.

Kaiber، استفاده از جلوه‌های فوق‌العاده

ساخت ویدئو از تصاویر با استفاده از MyHeritage

یکی از بهترین ابزارهایی که می‌توانید با استفاده از آن، از تصاویر خود یک ویدئو زیبا بسازید، وب سایت MyHeritage است. استفاده از فناوری دیپ فیک در این وب سایت، سبب شده تا به یکی از بهترین ابزارهای ساخت ویدئو با استفاده از هوش مصنوعی تبدیل شود. دیپ فیک فناوری جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی است که امکان ایجاد ویدیوهای جعای اما واقع‌گرایانه را فراهم کرده‌است.

مزایای استفاده از MyHeritage:

  1. استفاده از تصاویر برای ساخت ویدئو؛
  2. رابط کاربری بسیار ساده؛
  3. مجهز به یک جعبه ابزار کاملا پیشرفته؛
  4. استفاده از فناوری دیپ فیک برای افزایش جذابیت تصاویر.

ساخت ویدئو از تصاویر با استفاده از MyHeritage

Designs.ai، مناسب برای کسب‌وکارها

اگر شما هم از جمله تولید کنندگان محتوا و طراحان گرافیکی و به دنبال یک ابزار کامل برای ساخت و ادیت ویدئو هستید، Designs.ai یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی ماست. معمولا افرادی که به دنبال ساخت اسلاید‌های جذاب برای ارائه هستند می‌توانند از این ابزار فوق‌العاده بهره ببرند. حتی اگر به دنبال نوشتن توضیحات متنی یا ویدئویی برای محصول خود هستید Designs.ai می‌تواند به شما کمک کند.

مزایای استفاده از Designs.ai:

  1. آماده کردن چندین ویدئوی پیشنهادی برای کسب و کار شما؛
  2. امکان تغییر و فشرده سازی حجم ویدئو؛
  3. قابلیت نوشتن بهترین متن برای محصولات مختلف؛
  4. داشتن ابزارهایی برای سفارشی‌ سازی ویدئو.
بیشتر بخوانید  بهترین نرم افزار ادیت فیلم با کامپیوتر

Designs.ai، مناسب برای کسب‌وکارها

چرا ادیت ویدئو را با استفاده از هوش مصنوعی انجام دهیم؟

ادیت و ساخت یک ویدئو جذاب و با کیفیت نیاز به یادگیری نرم افزارهای ادیت ویدئو دارد. این کار ممکن است برای یک فرد مبتدی زمان زیادی طول بکشد. به همین دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای این کار می‌تواند بهترین گزینه پیشِ رو برای ساخت ویدئوهای جذاب باشد. هوش مصنوعی با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد می‌تواند بهترین ایده‌ها برای ساخت بهترین ویدئو‌ها را ارائه کند. علاوه بر این شما می‌توانید بدون هیچ دردسری و صرفا با در اختیار قراردادن مقاله یا تصویر دلخواه به یک ویدئو فوق‌العاده دست پیدا کنید!

اگرچه ویرایش فیلم با استفاده از نرم‌افزارها ممکن است زمان‌بر باشد اما بعضی افراد حرفه‌ای در این زمینه همچنان از نرم‌افزارهایی مانند پریمیر، ادیوس و… استفاده می‌کنند. اگر شما هم به یادگیری مهارت ویرایش فیلم به صورت حرفه‌ای علاقه دارید، ما پیشنهاد می‌کنیم آموزش‌های ارزشمند رایگان و غیر رایگان ادیت فیلم لیموناد را از دست ندهید. برای دسترسی به این دوره‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

پکیج های آموزش ویرایش فیلم

سخن پایانی

در مقاله “معرفی سایت های ادیت فیلم با هوش مصنوعی” دریافتیم که استفاده از هوش مصنوعی در ادیت ویدئوها امکان ساخت ویدئوهای جذاب و حرفه‌ای را بدون نیاز به مهارت ویرایش فیلم به افراد می‌دهد. سایت‌هایی مانند GliaCloud، Synthesia، LightCut، Kaiber و Designs.ai با ابزارهای هوش مصنوعی به کاربران امکان می‌دهند ویدئوهای با کیفیت و جذاب را به سادگی ایجاد کنند. این ابزارها قابلیت‌های مختلفی از جمله ویرایش، ترجمه، اضافه کردن موسیقی و متن و سفارشی‌سازی را فراهم می‌کنند. این تکنولوژی‌ها باعث تسهیل فرآیند ساخت ویدئوها، افزایش کیفیت تصویر و افزایش جذابیت محتواها شده‌اند. به کمک هوش مصنوعی، حتی افراد مبتدی می‌توانند به سرعت و به بهترین شکل ممکن ویدئوهایی بی‌نظیر ایجاد کنند.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
596
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست