1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. کسب و کار
  4. ارز دیجیتال
  5. آشنایی با همستر کامبت [سکه بیشتر+کد مورس]

آشنایی با همستر کامبت [سکه بیشتر+کد مورس]

نویسنده:

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آشنایی با همستر کامبت

آشنایی با همستر کامبت [سکه بیشتر+کد مورس]

نویسنده:

مطالعه: 5 دقیقه

همستر کامبت اسمی که تا الان به احتمال زیاد به گوشتون خورده! یا لینک دعوت این ربات تلگرامی از طریق دوستانتون به شما ارسال شده است. شاید اولش باخودتون گفتید این کلکه! اینا میخوان هکمون کنن! این دیگه چیه!؟ کار خودشونه! 😁 مگه میشه با بازی پول دراورد؟ باید بهتون بگم که تنها نیستید خیلیا مثل شما فکر میکردن، حتی الانم با وجود 150 میلیون کاربر همستر کامبت فکر میکنن دروغه و وقت خودشونو بیهوده صرف کردن و … ما اومدیم اینجا تا این باور غلط رو یکبار برای همیشه از ذهن شما پاک کنیم.

جایی نرید که که می‌خوایم همستر کامبت رو بشکافیم، ببینیم چی هست اصلا؟ نحوه کارکردش چطوریه؟ چطوری به پول تبدیل میشه؟ در مورد کارت‌های بازیش و کد مورس توضیح بدیم. با ما همراه باشید😉.

همستر کامبت (hamster kombat)

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت (hamster kombat) یک پروژه، ایردراپ و بازی کلیکی تلگرامی است که در آن کاربران با ضربه زدن به تصویر همستر می‌توانند سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنند. این سکه‌ها ممکن است در شرایط خاصی در بازار کریپتو به ارز دیجیتال تبدیل شوند. با ورود بسترهای غیرمتمرکز به دنیای بازی‌های کامپیوتری، کاربران اکنون می‌توانند از قابلیت‌های این بسترها برای کسب درآمد استفاده کنند.

همستر کامبت در 6 فروردین 1403 به طور رسمی رونمایی شد و نکته جالب توجه آن اینست که 11 روز بعد از معرفی به یک میلیون کاربر رسید و  تا الان که من با شما صحبت میکنم طبق گفته اکانت رسمی همستر 150 میلیون کاربر و در حدود 40 میلیون کاربر فعال دارد. در لغت کلمه همستر به معنای موش بزرگ و کامبت به معنای مبارزه یا نبرد است. بنابراین، همستر کمبت به معنای “مبارزه یا نبرد همسترها” است.

hamster combat

نحوه کارکرد همستر کمبت

وارد ربات همستر کمبت می‌شوید و گزینه start رو می‌زنید تا وارد محیط برنامه شوید. در اینجا گزینه های مختلفی از جمله Exchange ،Mine ،Freinds ،Earn ،Aidrop وجود دارد که در ادامه به توضیح تک به تک آن می‌پردازیم.

بخش Exchange

صفحه‌ی اصلی بازی در همین بخش وجود دارد که شما می‌توانید اطلاعات کلی بازی را در اینجا مشاهده کنید. در اینجا یک سکه‌ی بزرگ با نماد همستر وجود دارد که با زدن روی آن می‌توانید سکه‌های بازی رو جمع آوری کنید. قسمت های دیگه این بخش رو به طور خلاصه بهتون توضیح می‌دم.

  • eran to tap: یعنی به ازای هر بار کلیک کردن شما چه تعداد سکه به شما اضافه خواهد شد.
  • coins to level up: در صورت رسیدن به اون تعداد سکه level شما تغییر خواهد کرد.
  • profit per hour: سکه هایی که به ازای هر ساعت بهتون داده میشه.
  • boost: این گزینه هم کمک می‌کند تا شما سکه بیشتری جمع کنید.

بخش Exchange همستر کمبات

بخش Mine

در بخش Mine در قسمت بالا 3 کارت علامت سوال مشاهده می‌کنید که هر روز با آپدیت کردن اون 3 کارت شما 5 میلیون سکه دریافت خواهید کرد (daily combo). برای اینکه به صورت دائمی سکه دریافت بکنید باید کارت های بازی رو آنلاک کنید، پیش نیاز های اون کارت رو انجام بدید و بعد ارتقا دهید. این کارت‌ها در قسمت‌های Markets, PR&TEAM, Legal, Specials وجود دارد.

بخش Mine همستر کمبات

بخش Freinds

از اسمش که معلومه دوستاتون رو دعوت می‌کنید و 5000 سکه دریافت می‌کنید. اگر کسی که دعوتش می‌کنید اکانت تلگرام پریمیوم داشته باشه این جایزه به 25000 عدد می‌رسد.

بخش Freinds همستر کمبات

بخش Earn

در این بخش با انجام یک سری ماموریت‌های آسان (عضویت در چنل، سابسکرایب یوتیوب و …) شما سکه دریافت خواهید کرد.

بخشhamster combat) Earn)

بخش Aidrop

این بخش که مورد علاقه خیلیاست ان شا الله در آینده‌ای نزدیک می‌توانید سکه‌هایتان را تبدیل به پول کنید. در نهایت تلاشی که انجام دادید باید ثمره داشته باشه و این بخش ثمره اون کارهاست. طبق گفته اکانت رسمی همستر مذاکره با صرافی‌ها انجام شده است (البته که هیچی قطعی نیست). اگر در این مرحله دیدید نوشته coming soon یعنی هنوز برای اکانت شما فعال نشده و به مرور فعال خواهد شد. کیف پول تون کیپر (Toonkeeper) را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود نمایید و روی گوشی خود نصب کنید و آنرا به همستر کامبت وصل کنید.

بخش hamster combat) Aidrop)

کد مورس چیست؟

کد مورس یک سیستم رمزنگاری است که برای ارسال پیام‌ها با استفاده از سیگنال‌های صوتی یا نوری استفاده می‌شود. در این سیستم، هر حرف الفبا و بعضی از نمادها به یک الگوی مشخص از سیگنال‌های کوتاه (.) و سیگنال‌های طولانی (-) نگاشت می‌شوند. برای مثال، الفبای انگلیسی به کد مورس به این صورت تبدیل می‌شود:

A: .- B: -… C: -.-. D: -..

برای تفکیک بین حروف مختلف کد مورس، از فواصل بین سیگنال‌ها استفاده می‌شود. مثال: کلمه “HELLO” به کد مورس به صورت: …. . .-.. .-.. — تبدیل می‌شود. از طریق ارسال و دریافت سیگنال‌های کوتاه و طولانی، می‌توان به راحتی منظور خود را در کد مورس ارسال و دریافت کرد.

دریافت روزانه یک میلیون سکه از طریق کد مورس

در حالت عادی به دست آوردن سکه‌ی زیاد سخت بود پس تیم همستر کامبت در 5 ژوئن 2024 تصمیم گرفت که کد مورس را به برنامه خود اضافه کرد تا کاربرانش بتوانند هر روز سکه‌ی بیشتری دریافت کنند. شما می‌توانید روزی یک میلیون سکه از طریق کد مورس دریافت کنید که در ادامه نحوه اتصال کد مورس به برنامه رو توضیح خواهیم داد.

نحوه ورود کد مورس در همستر کامبت

وارد همستر کامبت شوید، در صفحه‌ی اصلی روی گزینه‌ی earn per tab سه بار ضربه بزنید. اگر پس زمینه آیکون همستر به رنگ قرمز درآمد، یعنی شما کارتان را درست انجام داده‌اید. بعد از اینکار کادری در صفحه ظاهر می‌شود به اسم Daily Cipher که روبرو آن 1 میلیون سکه قابل مشاهده است. شما اکنون آماده وارد کردن کد مورس هستید. کدهای مورس را تنها با دو کاراکتر خط تیره و نقطه می‌توان وارد کرد. برای وارد کردن کد مورس خط‌تیره (-) لمس طولانی و برای نقطه (.) ضربه‌ی معمولی روی صفحه بزنید. تبریک یک میلیون سکه به اکانت شما اضافه شد.

نحوه ورود کد مورس در همستر کامبت

قیمت ارز همستر کمبات

تا زمانی که توکن همستر کامبت لیست نشود، نمی‌شود قیمت دقیقی از ارز همستر کمبت ارائه داد. پروژه همستر کمبت به دلیل همکاری با صرافی‌های رمزارز مثل BingX به عبارتی به کاربران خود اطمینان داد که این توکن لیست خواهد شد و قیمت آن در آینده در صرافی‌های معتبر مشخص خواهد شد. طبق پیش بینی‌های انجام شده ارز همستر کامبت در تیرماه یا مرداد 1403 لیست خواهد شد.

قیمت ارز همستر کمبات

کلام آخر

ایردراپ همستر کامبت مانند سایر ایردراپ های قبلی مثل نات‌کوین و …جنبه سرگرمی دارد و توانسته به محبوبیت خوبی در این راه دست پیدا کند ولی وایت پیپری تاکنون نداشته و  هویت تیم توسع دهنده آن مانند نات‌کوین فاش نشده است. همستر کمبات تا وقتی که بدون نیاز به سرمایه مالی باشد و جنبه سرگرمی داشته باشد ارزش امتحان کردن دارد. اگه تجربه‌ی خوبی در این ایردراپ داری خوشحال میشیم تو قسمت نظرات باهامون به اشتراک بذاری💖.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
دسته بندی: ارز دیجیتال
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

4 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • من ۷۸™میلیون سکه دارم پروفیتم ۴۰۰ هزاره الان پروفیتمو بیارم بالا یا سکه جمع کنم؟ لطف میکنی بگی

    پاسخ
    • درود بر شما دوست عزیز …طبق اطلاعاتی که بنده دارم این پروفیته که مهمه پس نسبت بهش کم اهمیت نباش. موفق باشی

      پاسخ
  • نظرات عالی و کاربردی
    من که خیلی استفاده کردم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش های درس و مدرسه
فهرست