1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. آیلتس
  5. ترفند و تکنیک های کمتر گفته شده در آزمون آیلتس

ترفند و تکنیک های کمتر گفته شده در آزمون آیلتس

زمان مطالعه: 4 دقیقه

ترفند و تکنیک های کمتر گفته شده در آزمون آیلتس

مطالعه: 4 دقیقه

در این مقاله، ما سعی کرده ایم ترفند و تکنیک های کمتر گفته شده در آزمون آیلتس را با شما به اشتراک بگذاریم. پس تمامی موارد را با دقت بخوانید:

آمادگی پیش از روز آزمون آیلتس

آزمون آیلتس ممکن است چالش برانگیز و پرهزینه باشد، همچنین آمادگی برای آزمون آیلتس می تواند تجربه دلهره آوری باشد. در این پست ترفند های لازم را برای کمک به شما برای ورود به دانشگاه، تقویت فرصت های شغلی یا ویزا و یا حتی مهاجرت، جمع بندی کرده ایم:

  • از مقاله های خود “نسخه های پشتیبان” تهیه کنید: مقالاتی را که با توصیه ها و نظرات معلمان خود تصحیح کرده اید، بازنویسی کنید. تمام اشتباهات املایی و دستوری را تصحیح کنید.
  • تمرین مکمل است: به این فکر کنید که با تمام بخشهای امتحان آشنا هستید. تکرار و تمرین در خانه به شما در مدیریت زمان امتحان کمک می کند. به خصوص برای امتحان Writing که به راحتی می تواند سبب اتلاف وقت شود. می توانید از یک دوست برای شبیه سازی روز آزمون کمک بگیرید و مهارت های خود را محک بزنید. علاوه بر این هر روز تمرین کنید و از معلمان خود درباره راهکارهای بهبود یادگیری کمک بخواهید.

ترفند و تکنیک های کمتر گفته شده در آزمون آیلتس

  • با استفاده از آزمون های شبیه سازی تمرین کنید: انجام تمرین های مشابه آزمون آیلتس یکی از بهترین روش ها برای آمادگی برای آزمون واقعی است.
  • تجزیه و تحلیل متون انگلیسی را یاد بگیرید: مطالعه کتاب های مخصوص زبان آموزان و یا نسخه های ساده کتاب های داستانی، برای بهبود سرعت مطالعه و انتخاب سریع واژگان کلیدی بسیار مفید خواهند بود.
بیشتر بخوانید  بهترین منابع لیسنینگ آیلتس

هممچنین می توانید برای آمادگی بیشتر منابع آیلتس برای مطالعه خودخوان همراه نقشه راه را دانلود و استفاده کنید.

مشاوره برای روز آزمون آیلتس

چند نکته بسیار مهم را در روز برگزاری آزمون آیلتس همواره به یاد داشته باشید:

  • نقاط ضعف خود را بشناسید: 4 مهارت در آزمون مورد بررسی قرار می گیرند: 1- Listening گوش دادن ،2- Reading خواندن، 3- Writing نوشتن و 4- Speaking صحبت کردن. حتما پس از تمرین و تکرار بسیار نقاط ضعف و قدرت خود را در هر چهار مهارت به خوبی می شناسید. بنابراین در ابتدای آزمون با یک نگاه کلی به سوالات، ترتیب پاسخگویی به آن ها را برای خودتان اولویت بندی کنید. با این کار از اتلاف وقت برای سوالاتی که برای شما سخت تر هستند جلوگیری کنید.

آمادگی برای آزمون آیلتس

  • نحوه برگزاری آزمون را بدانید: با تجزیه و تحلیل آزمون های قبلی آیلتس و تمرینات مرتبط، با نحوه برگزاری آیلتس آشنا شوید تا هیچ چیز تعجب آوری در روز امتحان مشاهده نکنید.
  • برنامه خود را برای امتحان تنظیم کنید: شما باید مفهوم روشنی از نحوه استفاده از وقت خود در آزمون و راهکارهای احتمالی در مواجهه با هر سوال داشته باشید.
  • خیلی حرفه ای از پاسخ های موجود در کتاب ها استفاده کنید: سعی کنید برای تسلط بر واژگان، جملات و ساختار متن، راه حل های موجود را از کتاب های تجربی کپی کنید.
  • اولین نکته در مبحث Listening آیلتس، استفاده از زمانِ قبل از پخش صداها برای مطالعه دقیق سوالات است. سوالات چه کسی، چه چیزی، چه زمانی و چگونه را شناسایی کرده و در مورد واژگان اطلاعات کسب کنید. این کار برای تجزیه و تحلیل موضوع بخش Listening به شما کمک می کند و دیگر می دانید که کدام بخش از صداها را با دقت بیشتری باید گوش دهید.
  • برای بخش Listening ، فقط یکبار صداها را می شنوید. ظرفیت پذیرش این قانون که احتمال پخش صدا برای بار دوم وجود ندارد را در خود ایجاد کنید.
بیشتر بخوانید  چطور آیلتس بخوانم تا به نمره 7 به بالا برسم

  • مبحث Writing یکی از موارد دشوار برای دانشجویان است. نوشته شما با چند معیار ارزیابی خواهد شد: همگرایی و همبستگی، منبع واژگان، و دستور زبان و خوانایی. بنابراین در هنگام آزمون موارد بالا را به خاطر بسپارید و همچنین نحوه علامت گذاری املایی را فراموش نکنید.

معرفی پکیچ‌های آموزشی آیلتس

در لیموناد نیز می توانید به مجموعه ارزشمندی از پکیج های آموزش آیلتس دسترسی داشته باشید:

پکیج های آموزش آیلتس

نکات تکمیلی

در نهایت باید بگوییم این ترفند و تکنیک های کمتر گفته شده در آزمون آیلتس را جدی بگیرید. سوالات را با دقت بخوانید و همه دستورالعمل ها را اجرا کنید. اگر برگزارکننده های آزمون آماری ارائه دادند یا خبری اعلام کردند، در مورد آن اظهار نظر کنید. اگر نظر شما را جویا شدند، حتماً نظرتان را اعلام کنید. هیچ سوالی را خالی رها نکنید و یادتان باشد زمان در این آزمون بسیار مهم است.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
دسته بندی:
آیلتسزبان انگلیسی
برچسب‌ها: , ,
237
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست