1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان آلمانی
  5. بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی

مطالعه: 6 دقیقه

در گذشته اگر کسی قصد یادگیری زبان‌های خارجی را داشت تنها منبع در دسترس استفاده از کتاب‌های آموزشی بود که فقط حس بینایی را در هنگام یادگیری درگیر می‌کرد. با استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌توانید از هر دو حس بینایی و شنوایی برای یادگیری استفاده کنید و مطالب را به صورت ماندگارتر به خاطر بسپارید. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان، همراهی یک معلم صبور است که آماده است در هر ساعت از شبانه روز اشتباهات شما را اصلاح کند. این معلم معمولا با لهجه‌ی بومی طرز صحیح تلفظ کلمات و عبارات را به شما می‌آموزد و با تمرین و تکرار شما هم می‌توانید مانند یک فرد بومی صحبت کنید. در کنار هر روش آموزشی که در پیش گرفته اید فرصت استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی را از دست ندهید.

بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی، آن اپلیکیشنی است که تمام مهارت های شینداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب را تقویت کند و محیط آن برای شخص شما جذاب باشد. پیش‌تر بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان خارجی را معرفی کردیم. در این پست صرفاً به معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی می‌پردازیم.

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی کدام اند؟

با بررسی چندین منبع مختلف و نظرات کاربرانی که اپلیکیشن‌ها را نصب و استفاده کرده بودند، لیستی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی را تهیه کردیم که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

Drops

Drops یک اپلیکیشن یادگیری مبتنی بر سرگرمی است که به افزایش دایره لغات شما کمک می‌کند. برنامه دارای بازی‌های پنج دقیقه‌ای به صورت مرتب کردن حروف یا پیدا کردن تصاویر و کلمات مرتبط است. اگر نسخه‌ی غیر رایگان آن را تهیه کنید به امکانات دیگر نظیر تلفظ صوتی کلمات نیز دسترسی خواهید داشت.

اپ یادگیری زبان Drops

+ لینک دانلود اپلیکیشن Drops: اندروید  –  ios

بیشتر بخوانید  روش های مهاجرت به آلمان

Memrise

اپلیکیشن Memrise نیز برای یادگیری لغات آلمانی بسیار کاربردی است. علاوه بر تلفظ صحیح کلمات، کاربرد آن‌ها را در جملات طنز و با کمیک یاد می‌گیرید که به خاطر سپردن آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. همچنین در فواصل زمانی مشخص، کلماتی که یاد گرفته‌اید را یادآوری می‌کند که باعث می‌شود آموخته‌هایتان به حافظه‌ی بلندمدت منتقل شود.

memrise-اپ یادگیری زبان آلمانی

+ لینک دانلود اپلیکیشن Memrise: اندروید  –  ios

Doulingo

اپلیکیشن Duolingo به دلیل محیط کاربری ساده و آموزش خلاصه و مفید در بین زبان آموزان بسیار محبوب است. همه‌ی مطالب مورد نیاز به دسته‌های صفات، اسامی، کلمات پرسشی، زمان‌ها، عبارات و افعال و … تقسیم‌ شده است. کافی است روزانه 20 دقیقه برای آموزش زمان بگذارید تا در طول 3 ماه چیزی حدود 1500 کلمه‌ی آلمانی بیاموزید! جغدی به نام Duo در هر مرحله همراه شما است و پیشرفت شما را بررسی می‌کند. همچنین روی نموداری تعداد روزهایی که آموزش خود را طبق برنامه پیش برده‌اید نمایش می‌دهد.

 duolingo

+ لینک دانلود اپلیکیشن Doulingo: اندروید  –  ios

Der Die Das

یکی از بخش‌های نسبتاً دشوار گرامر زبان آلمانی حرف تعریف است و باید بدانید که سه روش مختلف برای بیان “The” وجود دارد. علت نام گذاری اپلیکیشن نیز همین است. با Der Die Das می‌توانید حرف‌های تعریف آلمانی را از طریق آزمون‌های تعاملی یاد بگیرید. این برنامه شامل نکات گرامری و اصول و قوانین مربوط به حرف تعریف است. همچنین می‌توانید برای یاد گرفتن لغات جدید و تلفظ آن‌ها از Der Die Das استفاده کنید. کافی است یکی از حروف تعریف Der، Die، Das را در نوار جست‌وجوی برنامه تابپ کنید تا کلمات متناسب با آن ظاهر شوند. علاوه بر درک معنی کلمه می‌توانید آن را در لیست علاقه‌مندی‌های خود ذخیره کنید.

der die das- بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان آلمانی

+ لینک دانلود اپلیکیشن Der Die Das: اندروید  –  ios

Rosetta Stone

یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی Rosetta Stone است. متد یادگیری در این برنامه بر پایه‌ی یادگیری زبان مادری است. به این صورت که وقتی شروع به یادگیری زبان آلمانی می‌کنید، تمام بخش‌های برنامه به همین زبان است و از طریق تصویر، ویدیو یا صدا شما را برای استفاده از آن راهنمایی می‌کند. معنای کلمات از خود جمله قابل درک است و تلفظ آن را با صدای افراد بومی یاد می‌گیرید. همچنین با سیستم ارزیابی صدا می‌توانید بفهمید که آیا شما کلمات را درست تلفظ می‌کنید یا خیر. تنها عیب برنامه قیمت بالای آن است که با توجه به کیفیت و کاربرد زیاد برنامه ارزش خرید دارد.

بیشتر بخوانید  چه کشورهایی به زبان آلمانی صحبت می‌کنند؟ | فهرست کشورهای آلمانی زبان

یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی- rosetta stone

+ لینک دانلود اپلیکیشن Rosetta stone: اندروید  –  ios

Babbel

Babbel یک برنامه برای تقویت هر چهار مهارت گفتاری، شنیداری، نوشتن و خواندن و درک مطلب است. کلمات به صورت موضوعی دسته بندی شده‌اند و آموزش آن‌ها از طریق متن و صوت و تصویر انجام می‌شود. به دلیل رابط کاربری ساده، حجم برنامه کم و در نتیجه سرعت اجرای آن زیاد است. همچنین با استفاده از سیستم تشخیص گفتار می‌توانید از اینکه کلمات را درست تلفظ کرده‌اید مطمئن شوید.

در ابتدای اجرای برنامه یک آزمون تعیین سطح انجام می‌شود و برای هر سطح یک درس رایگان است. برای استفاده‌ی کامل از برنامه باید اشتراک ماهانه تهیه کنید.

babbel- اپلیکیشن یادگیری زبان آلمانی

+ لینک دانلود اپلیکیشن Babbel: اندروید  –  ios

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی برای فارسی زبانان

اپلیکیشن‌های زیادی به زبان فارسی برای یادگیری زبان آلمانی وجود ندارد. در این بخش سه اپلیکیشن به زبان فارسی را به شما معرفی می‌کنیم که نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها نرخ دانلود و نظرات مثبت بیشتری داشته‌اند.

B-amooz | آموزش زبان

در حال حاضر فقط نسخه‌ی اندروید B-amooz در دسترس است. بخش‌های آموزشی این اپلیکیشن شامل: واژه آموزی، خواندن و شنیدن، گرامر و تلفظ است.

b-Amooz اپ آموزش زبان آلمانی با محیط فارسی

  • ده‌ها هزار واژه در بخش واژه آموزی بر اساس نیاز شما طبقه بندی شده‌اند. با ابزار لایتنر که یکی از روش‌های کاربردی برای به خاطر سپردن واژه‌های جدید است، امکان تکرار واژگان در فواصل زمانی مشخص وجود دارد. همچنین پس از مرور هر دسته از کلمات، با انجام آزمون امکان بررسی یادگیری کامل واژه، املا و تلفظ آن فراهم است.
  • برای بهبود مهارت شنیداری، می‌توانید فایل صوتی هر درس را گوش دهید و ترجمه‌ی متون نیز موجود است. در هر متن می‌توانید معنی هر واژه را در دیکشنری آلمانی خود برنامه ببینید و یا آن را به لایتنر اضافه کنید.
    همچنین گوش دادن به ترانه و هم‌خوانی با آن برای تقویت مهارت‌های شنیداری، صحبت کردن و افزایش دایره لغات از امکانات این اپلیکیشن است.
  • مباحث گرامری بر اساس موضوع دسته بندی شده و هر مبحث دارای مثال و توضیحات تکمیلی می‌باشد.
بیشتر بخوانید  تفاوت آزمون OSD و گوته (Goethe)

+ لینک دانلود اپلیکیشن B-amooz: اندروید

Amozesh Zaban Almani Be Farsi (Audio)

یک اپلیکیشن ساده برای یادگیری موضوعات ابتدایی و مقدماتی زبان آلمانی به صورت صوتی که برای کاربران اندروید قابل استفاده است. برخی ویژگی‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

  • آموزش بیش از 1800 مکالمه با تلفظ و لهجه‌ی آلمانی
  • بیش از 1900 لغت آلمانی با تلفظ صوتی و کلیپ ویدیویی
  • آموزش صوتی حرف الفبای آلمانی
  • آموزش صوتی اعداد
  • گرافیک زیبا و ساده‌ی محیط برنامه

Amoozesh zaban almani- اپ آموزش زبان آلمانی با محیط فارسی

+ لینک دانلود اپلیکیشن Amozesh Zaban Almani Be Farsi (Audio): اندروید

DaFür Farsi-Deutsch Wortschatztrainer

این اپلیکیشن فقط برای کاربران ios در دسترس است و برای مبتدیان یا کسانی که آشنایی کمی با زبان آلمانی دارند امکانات خوبی دارد. با این برنامه می‌توانید کلمات و مکالمه‌های پر کاربرد در ادارات دولتی، نزد پزشک یا هنگام خرید و فروش در فروشگاه و به طور کلی لغات کاربردی زندگی روزمره را فرا بگیرید. به این صورت که هر کلمه را در حوزه‌ی معنایی مرتبط می‌آموزید و متوجه کاربرد آن در جمله خواهید شد. به همراه کلمات و جملات فایل صوتی آن‌ها و یک تصویر مرتبط نیز در دسترس است و هر کدام را همزمان با تلفظ صحیح آن یاد می‌گیرید. یکی دیگر از نکات مثبت اپلیکیشن این است که به طور مرتب لغات جدیدی به برنامه اضافه می‌شود.

DaFür Farsi-Deutsch- بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان آلمانی با محیط فارسی

هنگام استفاده از برنامه با ارائه‌ی بازخورد مناسب و راهنمایی‌های مرتبط به زبان فارسی نحوه‌ی استفاده از آن را یاد می‌گیرید.

این اپلیکیشن به طور رایگان، آفلاین و بدون هیچ تبلیغاتی قابل استفاده می باشد.

+ لینک دانلود اپلیکیشن ios :DaFür Farsi-Deutsch Wortschatztrainer

استفاده از اپلیکیشن‌ها به تنهایی برای یادگیری زبان‌ کافی نیست و آن‌ها فقط می‌توانند به عنوان مکمل یادگیری در کنار آموزش‌های حضوری و دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین استفاده شوند. با لینک زیر به پکیج‌های آموزشی زبان آلمانی که مکمل آموزشی خوبی برای یادگیری هستند در لیموناد دسترسی خواهید داشت.

‎پکیجهای آموزشی زبان آلمانی

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
365
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست