1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان آلمانی
  5. دانلود کتاب منشن a1.1 تا b1.2

دانلود کتاب منشن a1.1 تا b1.2

زمان مطالعه: 6 دقیقه

دانلود کتاب منشن a1.1 تا b1.2

دانلود کتاب منشن a1.1 تا b1.2

مطالعه: 6 دقیقه

همان‌طور که در معرفی 7 کتاب برای یادگیری زبان آلمانی گفتیم، کتاب‌های منشن (Menschen) از بهترین منابع برای آموزش زبان آلمانی و همچنین شرکت در آزمون‌های مهمی مانند آزمون گوته Goethe هستند. این مجموعه کتاب را انتشارات هوبر (Hueber) در 6 جلد منتشر کرده است که در میان زبان آموزان محبوبیت زیادی دارد. علت این محبوبیت، آموزش آسان و توضیح جز به جز مطالب است تا حدی که بعضی زبان آموزان از کتاب‌های منشن به عنوان یک منبع خودآموز استفاده می‌کنند. برای دانلود کتاب منشن a1.1 تا b1.2 به صورت رایگان و نیز آشنایی بیشتر با ویژگی‌های دروس این کتاب ادامه‌ی این پست را مطالعه کنید.

در مقاله‌ی بهترین روش یادگیری زبان آلمانی روش‌های مختلف یادگیری زبان آلمانی را معرفی کرده‌ایم. همان‌طور که می‌دانید علاوه بر شرکت در کلاس‌های حضوری، یکی از روش‌های محبوب یادگیری زبان آلمانی استفاده از ویدیوهای آموزشی است. ما در لیموناد مجموعه‌ای از بهترین آموزش‌های ویدیویی سطوح مختلف کتاب منشن را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم که لینک دسترسی به آن‌ها را در انتهای بررسی ویژگی هر سطح قرار داده‌ایم. بهتر است بدانید که برای تسلط بر هر زبانی باید ترکیبی از روش‌های مختلف آموزشی را به کار ببرید. در این صورت علاوه بر تمرین مستمر مباحث، به دلیل وجود تنوع از دلسردی شما در مسیر یادگیری جلوگیری می‌شود.

بررسی ویژگی‌های کتاب‌های منشن a1.1 تا b1.2

کتاب‌های منشن را با توجه به میزان آشنایی با زبان آلمانی می‌توانید برای آموزش استفاده کنید. با یک سرچ ساده در گوگل به لیستی از اسامی سایت‌ها و آموزشگاه‌ها برای تعیین سطح به صورت حضوری و آنلاین دسترسی خواهید داشت. اما اگر هیچگونه آشنایی قبلی با این زبان ندارید باید از کتاب منشن A1.1 شروع کنید و آموزش سایر سطوح را حداقل تا سطح B1.2 پشت سر بگذارید. هر کدام از کتاب‌های منشن در هر سطح به آموزش مطالب کاربردی در زندگی روزمره می‌پردازد. بهتر است پیش از شروع آموزش یک دیدگاه کلی در این‌باره داشته باشید و بدانید که در هر سطح چه مطالبی را خواهید آموخت. در ادامه شما را برای داشتن این دیدگاه کلی راهنمایی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید  سطح بندی کتاب های تاپ ناچ +دانلود

بررسی ویژگی‌های کتاب منشن A1.1+لینک دانلود رایگان

این سطح از کتاب‌های منشن شامل 12 درس است که در آن به آموزش مکالمات و دستور زبان‌های ساده و ابتدایی می‌پردازد. مانند نحوه‌ی سلام و احوال‌پرسی و معرفی خود و دیگران، صحبت درباره‌ی مسائل و اطلاعات شخصی مانند شغل، صحبت درباره‌ی خانواده و علایق شخصی و عادات غذایی، نحوه‌ی صحیح درخواست کمک از دیگران، آموزش مکالمات تلفنی و ایمیل، آموزش استفاده از افعال زمان گذشته، مرور خاطرات و… .

کتاب منشن (Kursbuch) A1.1 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب منشن (Kursbuch) A1.1 دانلود
فایل های صوتی کتاب اصلی A1.1 – Kursbuch  دانلود
کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A1.1 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A1.1 دانلود
فایل های صوتی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A1.1 دانلود

بررسی ویژگی‌های کتاب منشن A1.2+لینک دانلود رایگان

کتاب منشن A1.2 نیز شامل 12 درس است که در واقع ادامه‌ی کتاب قبلی است. دروس آن از درس سیزدهم شروع می‌شود و تا درس بیست و چهارم ادامه دارد. در این کتاب در ابتدا شما با نحوه‌ی پیدا کردن آدرس و پرس‌وجوی آن از دیگران آشنا می‌شوید. لغات و عبارات مربوط به زندگی شهری و موضوعات پیرامون آن، تنظیم قرار ملاقات، موضوعات شخصی و صحبت درباره‌ی برنامه‌های زندگی و اهداف، بیماری‌ها و سلامتی، آشنایی با انواع پوشاک و آب و هوا و… موضوعات دیگری هستند که در منشن A1.2 درباره‌ی آن‌ها خواهید آموخت.

کتاب منشن (Kursbuch) A1.2 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب منشن (Kursbuch) A1.2 دانلود
فایل های صوتی کتاب اصلی A1.2 – Kursbuch  دانلود
کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A1.2 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A1.2 دانلود
فایل های صوتی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A1.2 دانلود

بررسی ویژگی‌های کتاب منشن A2.1+لینک دانلود رایگان

سطح A2.1 کتاب منشن (Menschen) نیز شامل 12 درس است که کمی بیشتر از قبل به آموزش جزئیات زندگی می‌پردازد. موضوعاتی که در این سطح از کتاب با آن‌ها آشنا خواهید شد عبارتند از: شغل خانوادگی، گردشگری و بازدید شهری، نحوه‌ی خرید کردن، فرهنگ و تمدن، ورزش و سلامتی و تغذیه، زندگی کاری و… .

بیشتر بخوانید  دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل استارتر (همراه فایل صوتی)
کتاب منشن (Kursbuch) A2.1 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب منشن (Kursbuch) A2.1 دانلود
فایل های صوتی کتاب اصلی A2.1 – Kursbuch  دانلود
کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A2.1 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A2.1 دانلود
فایل های صوتی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A2.1 دانلود

بررسی ویژگی‌های کتاب منشن A2.2+لینک دانلود رایگان

کتاب منشن A2.2 نیز در ادامه‌ی کتاب منشن A2.1 آمده است و بنابراین دروس آن از شماره 13 نام‌گذاری شده‌است. در این سطح با مسائل مربوط به ارتباطات، پست و مخابرات، رسانه، مکالمات مربوط به موقعیت هتل و مراسم فرهنگی آشنا خواهید شد. هم‌چنین کلمات و عبارات مورد استفاده در هنگام سفر و ترافیک، کتاب و مطبوعات، شهر، حمل و نقل و مدیریت شهری، شغل و تحصیلات و موارد دیگر را بررسی خواهید کرد.

کتاب منشن (Kursbuch) A2.2 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب منشن (Kursbuch) A2.2 دانلود
فایل های صوتی کتاب اصلی A2.2 – Kursbuch  دانلود
کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A2.2 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A2.2 دانلود
فایل های صوتی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) A2.2 دانلود

بررسی ویژگی‌های کتاب منشن B1.1+لینک دانلود رایگان

موضوعاتی که در سطح B1.1 کتاب‌های منشن با آن‌ها سر و کار دارید شامل: دوستی و توصیف اشخاص، کسب و کار و برقراری ارتباط با مشتری، آینده، دعوت از افراد، مشاوره، شغل‌یابی، خاطرات ناخوشایند، احساس موفقیت و خوش شانسی و موضوعات پیرامون این‌ها می‌شود. هم‌چنین نکات دستوری مهمی از قبیل صفات در قالب اسم، N-Deklination ، زمان گذشته، جملات نسبی و حروف اضافه، حروف ربط Obwohl  و Trotzdem، زمان آینده، حرف ربط falls، Infinitiv mit zu، حرف ربط da، wӓhrend و bevor، صرف صفات در ساختارهای مقایسه‌ای و تفضیلی، Konjunktiv II، گذشته کامل و  جنسیت‌ها در این سطح بررسی می‌شوند.

بیشتر بخوانید  اهمیت تقویت مهارت‌ شنیداری در زبان انگلیسی
کتاب منشن (Kursbuch) B1.1 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب منشن (Kursbuch) B1.1 دانلود
فایل های صوتی کتاب اصلی B1.1 – Kursbuch  دانلود
کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) B1.1 (شامل دو کتاب B1.1 و B1.2) دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) B1.1 دانلود
فایل های صوتی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) B1.1 دانلود

بررسی ویژگی‌های کتاب منشن B1.2+لینک دانلود رایگان

با یادگیری کامل این سطح از زبان آلمانی و کسب نمره‌ی قابل قبول در یکی از آزمون‌های زبان آلمانی مانند گوته یا OSD، بدون دغدغه‌ی زبان آلمانی می‌توانید به عنوان مهاجر یا مسافر به این کشور سفر کنید (روش‌های مهاجرت به آلمان). از آن‌جا که در این سطح موضوعاتی مانند زبان، ادامه تحصیل و آموزش، مصاحبه شغلی، تجربیات در جوانی، بیوگرافی، سیاست، جامعه و قوانین، توریسم، رویدادها تاریخی، محیط زیست و آینده را یاد می‌گیرید، می‌توان گفت تا حدود بسیار زیادی به زبان آلمانی مسلط شده‌اید. سایر جزئیات را با قرارگیری در محیط و کسب تجربه به مرور خواهید آموخت.

کتاب منشن (Kursbuch) B1.2 دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب منشن (Kursbuch) B1.2 دانلود
فایل های صوتی کتاب اصلی B1.2 – Kursbuch  دانلود
کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) B1.2 (شامل دو کتاب B1.1 و B1.2) دانلود
پاسخنامه‌ی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) B1.2 دانلود
فایل های صوتی کتاب کار منشن (Arbeitsbuch) B1.2 دانلود

سخن آخر

به عنوان بخش پایانی مقاله‌ی “دانلود کتاب منشن a1.1 تا b1.2” به شما می‌گوییم که هرگز دست از تلاش برندارید. عده‌ای معتقدند زبان آلمانی جزو زبان‌های سخت برای یادگیری است اما این جمله نباید شما را مأیوس کند. با یک برنامه ریزی بهینه و اختصاص زمان مشخص در هر روز می‌توانید این مسیر را به سرانجام برسانید. لازم نیست هرروز زمان زیادی صرف یادگیری کنید مهم این است که در تلاش خود استمرار داشته باشید. برای یادگیری زبان آلمانی روش‌های مختلف یادگیری مانند استفاده از کتاب، اپلیکیشن‌های آموزشی، ویدیوهای آموزشی، شرکت در کلاس‌های حضوری و… را امتحان کنید.

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست