1. خانه
  2. مجله لیموناد
  3. زبان خارجی
  4. زبان آلمانی
  5. پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته در سطوح مختلف + فیلم آموزشی

پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته در سطوح مختلف + فیلم آموزشی

نویسنده:

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آزمون آلمانی گوته در سطوح مختلف + فیلم آموزشی

پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته در سطوح مختلف + فیلم آموزشی

نویسنده:

مطالعه: 4 دقیقه

اگر قصد سفر به آلمان را داشته باشید، چه به عنوان مهاجرت دائمی و چه دوره چند ساله تحصیل، بدون شک به دانش زبان آلمانی و احتمالاً مدرک این زبان نیاز خواهید داشت. پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته در سطوح مختلف + فیلم آموزشی به شما کمک می‌کند در مدت زمانی کوتاه بتوانید خودتان را برای این آزمون که یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان آلمانی است آماده کنید. این پکیج برای سطوح مختلف طراحی شده‌است و به این ترتیب همه افراد می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته به همراه فیلم آموزشی زبان آلمانی کمک می‌کند افراد بتوانند در مدت زمانی کوتاه خود را برای شرکت در آزمون‌های مختلف گوته آماده‌ کنند.

چرا آزمون گوته؟

اولین سؤالی که پیش از بررسی پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته، پیش می‌آید این است که اصلاً چرا باید در آزمون گوته شرکت کنیم؟ آیا این آزمون تنها آزمون معتبر برای اخذ مدرک زبان آلمانی است؟ واقعیت این است که آزمون‌های دیگری نیز برای دریافت مدرک آلمانی برگزار می‌شوند. اما یکی از معتبرترین آن‌ها که طرفداران زیادی نیز دارد، آزمون گوته است. مدرک این آزمون یک مدرک قابل ارائه و معتبر برای محل تحصیل یا کار در آلمان محسوب می‌شود. یکی دیگر از آزمون‌های معتبر زبان آلمانی آزمون OSD است که قبلاً درباره‌ی تفاوت آزمون OSD و گوته (Goethe) توضیح داده‌ایم.

بیشتر بخوانید  آزمون گوته b2 چگونه برگزار می شود ؟ - همراه با نمونه سوال امتحان و منابع آموزشی

آزمون آلمانی گوته در شش سطح مختلف برگزار می‌شود:

  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

هر فرد می‌تواند با توجه به شرایط، نیاز و دانش خود در یکی از این سطوح، آزمون دهد.

از طریق لینک‌های زیر در لیموناد با نحوه‌ی برگزاری آزمون Goethe در سطوح A1 و B2 آشنا شوید و به چند نمونه سوال از این آزمون‌ها دسترسی داشته باشید:

پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته شامل چه مواردی است؟

به طور کلی آزمون گوته دارای 4 بخش اصلی است:

  • شنیداری (HÖREN)
  • مکالمه یا صحبت کردن (SPRECHEN)
  • نوشتن (SCHREIBEN)
  • خواندن و درک مطلب (LESEN)

در هر یک از سطوح شش گانه، نیاز است فرد در این چهار زمینه به حد مشخصی از دانش زبان آلمانی برسد تا بتواند در آزمون پذیرفته‌شود. پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته برای سطوح مختلف A1 تا C2 به طور خاص طراحی شده است. به طوری که شما را با سؤالات مربوط به همان سطح در چهار زمینه شنیداری، صحبت کردن، درک مطلب و نوشتن، آشنا کند. به این ترتیب با سطح آزمون و نوع سؤالات آن نیز به طور کامل آشنا خواهید شد و می‌توانید خودتان را برای شرکت در آن آماده‌ کنید.

پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته سطح A1

سطح A1 اولین سطح از زبان آلمانی است اما اهمیت بسیاری دارد. زیرا بخش بزرگی از افراد متقاضی برای سفر به آلمان باید حداقل مدرک A1 داشته باشند. به طور خاص افرادی که خواستار اخذ ویزای پیوست هستند و می‌خواهند به واسطه تحصیل یا موقعیت کاری همسر خود وارد آلمان شوند، حتماً باید مدرک معتبر A1 را به سفارت آلمان ارائه نمایند.

 

در سطح A1 از زبان آموزان انتظار می‌رود با جملات ساده و پایه زبان آلمانی آشنا باشند. به طوری که بتوانند یک مکالمه روزانه معمولی را با دیگران برقرار سازند. به عبارتی می‌توان گفت پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته سطح a1 به شما کمک می‌کند حداقل دانشی را که برای زندگی در جامعه آلمان نیاز دارید، به دست آورید. همچنین درباره مواردی مانند معرفی خود، محل زندگی، شغل و … صحبت کنید.

پکیج آمادگی برای آزمون گوته سطح B1

اگر می‌خواهید در زبان آلمانی به سطح متوسط برسید، باید بتوانید در آزمون b1 گوته قبول شوید. افرادی که قرار است در یکی از دانشگاه‌های آلمان به ادامه تحصیل بپردازند، لازم است حداقل تا سطح b1 با زبان این کشور آشنا باشند. البته دسته‌ای از دانشجویان بنابر درخواست دانشگاه باید مدرک b2 یا c1 ارائه دهند. اما دسته‌ای دیگر که پذیرش مشروط دریافت کرده‌اند یا قرار است به زبان انگلیسی تحصیل کنند، لازم است تا سطح b1 آماده باشند. پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته b1  برای افرادی مناسب است که در یکی از دسته‌های بالا هستند یا به هر دلیلی دوست دارند زبان آلمانی را تا سطح متوسط بیاموزید. در سطح b1 شما می‌توانید در محیط‌هایی مانند دانشگاه یا مدرسه در مکالمات شرکت کنید، کمی فراتر از موضوعات روزمره پیش بروید و درباره مفاهیم انتزاعی نیز صحبت نمایید.

پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته سطح B2

زبان آلمانی برخلاف آنچه به نظر می‌آید، چندان هم دشوار نیست. البته به این شرط که اصولی و با پشتکار پیش بروید. کمک گرفتن از فیلم‌های آموزشی در کنار مطالعه تئوری می‌تواند مفید باشد. پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته در کنار سایر روش‌های یادگیری (مانند روش خودخوان یا شرکت در کلاس‌های حضوری، استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی زبان آلمانی و…) ترکیبی عالی برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند زبان آلمانی را در زمانی کوتاه و به شکلی کاربردی آموزش ببینند.

یک مزیت بزرگ فیلم‌های آموزشی برای یادگیری زبان آلمانی این است که تفاوت چندانی با حضور در کلاس ندارد. زیرا می‌توانید با همان کیفیت از آموزه‌های مدرس استفاده کنید. حتی قادر خواهید بود چندبار فیلم آموزش زبان آلمانی را مرور و جزئیات را یادداشت کنید. پکیج‌های ویدئویی نیز برای سطوح مختلف به طور خاص طراحی شده‌اند تا هر فرد با توجه به نیاز خود بتواند از آن‌ها استفاده کند. حتی اگر پکیج آمادگی آزمون آلمانی گوته را دریافت کرده‌اید اما احساس می‌کنید در یک سطح خاص ضعیف‌تر هستید، می‌توانید از فیلم آموزشی همان سطح کمک بگیرید و پایه‌های خود را قوی کنید. در هر صورت مطمئن باشید با وجود این پکیج‌ها، هیچ دلیلی برای پذیرفته نشدن در آزمون وجود ندارد. البته به این شرط که شما نیز تمام تلاش خود را به کار بگیرید.

مطالب مرتبط با آموزش زبان آلمانی:

آموزش زبان آلمانی سطح a1 با کتاب منشن (Menschen A1.1)

کتاب زیشا سطح +Sicher B1 برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب زیشر سطح Sicher B2.1 برای یادگیری زبان آلمانی

هم‌چنین از طریق لینک زیر به تمام آموزش‌های ارزشمند و مفید مربوط به زبان آلمانی در لیموناد دسترسی خواهید داشت:

پکیج‌های آموزش زبان آلمانی

بهترین دوره های آموزش فتوشاپ
دسته بندی: زبان آلمانی
برچسب‌ها: ,
333
آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آموزش زبان آنلاین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

آموزش زبان انگلیسی - زبان ترکی - زبان آلمنی - ترکی استانبول
دوره های آموزش ویدیویی ساز و موسیقی
آموزش ورزش در خانه
آموزش های درس و مدرسه
فهرست